Uddevalla RF.
Nu till helgen så ska jag iväg till URF - Uddevalla Ryttarförening, och fota en del. Det blir väl för det mesta på framridningen, då det kommer att hållas inomhus. Jag ska även fota en del på mina kusiners hästar när dom tävlar. Hoppas på ett fint väder, och fina hästar! Det var ganska längesedan jag var iväg och fotade hästar nu, så det ska bli roligt att komma iväg igen! :)
Ska ev dit :)

Jaså? :) Vilken dag? Jag åker på söndagen, då jag själv rider på Lördagen (:
Oh, det hade varit skitkul o följa med dit… Kan dock inte för Magnús kommer å ska hålla kurs hela helgen :/ Säg gärna till nån annan gång :)
Också jag ska dit på söndagen, ska ev med en kompis.

Okej! :)
Lite synd dock att nya objektivet inte hinner komma till dess, hade varit roligt att sätta ljusstyrkan på prov ;)
Jag ska vara där båda dagarna, tävlar :)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

#6 Jo det är ju synd.. Finns säkert flera tillfällen :)
#7 Jaså? Då ska jag försöka vara där när ni värmer upp, då kan jag ev. fota er :) Med vilken häst, Mahjong/Candy? :)

Kanske kan ta mig dit :) En kompis skall tävla där. Fast isåfall på lördagen :/
#7 Japp :) Jag får inte tävla Candy i hoppning detta år, men min medryttare ska hoppa henne iaf. Ska tävla Mahjong, startar väll lite längre fram med honom :) På Lördagen gäller detta ;)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Lycka till med fotandet och tävlandet ^^

Hejsan!
Jag ska vara där hela lördagen och ev hjälpa till att fotografera på banan. Är själv där och tävlar hela söndagen. Någon som ska fota då? JÄTTE intresserad av bilder. Cecilia Jacobson med Tingeling (rödskäck). Ska du dit på söndag och fota? Skriv i min gästbok, www.ceciliajacobson.se