Hoppträning

båda är jättefina - hästen är äckligt söt :) på den andra tycker jag att det är lite originellt och fint med sådana hus i bakgrunden, men det stör i alla fall mig lite att ryttaren tittar bort.
Förtsa bilden gillar jag mest. Den andra känns en aning konstigt beskärd, och så är det synd att ryttaren tittar bort.
#0 - Fin bild, med mycket fart i! Halv rörig bakgrund. Steget faller mej inte riktigt i smaken, men fina färger och härliga kontraster!
#1 - Vet inte riktigt om jag gillar den eller inte. Husen i bakgrunden får hindret att se väldigt högt ut, vilket jag gillar. Beskärningen är väl sådär, men jag vet inte riktigt om känslan hade blivit densamma om du beskärt annorlunda?
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#0= ÄLSKAR den! Fin bakgrund, du har fångat farten, hästen är ursöt, och allt passar in.
#1= Inte lika fin, men fortfarande finfin. Tycker om höghusen (typ lägenheterna) i bakgrunden, annorluna, på ett bra sätt. Sen är jag inte irktigt 100% på beskärningen. Men annars så :)
#6 - Nu velar jag fram och tillbaka, vet inte riktigt om den här var ändå lite bättre? …. Jo jag tror nog det, även om jag inte får samma höjdkänsla.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#6 Jag gillar den här beskärningen skarpt.
Jo, jag tycker denna blev bättre.
http://www.regret-nothing.com