Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 353 ggr
RubHel
0

Funkar det?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har planerat att ge min kompis en almanacka med bilder på hennes häst i födelsedagspresent eller julklapp, men har en fundering angående en bild. Jag vill hemskt hemskt gärna ha med den då den är så oerhört cool.
Det jag undrar är om beskärningen fungerar? Alla typer av tips och råd är välkomna :)

Marija
0

Wow :O Super häftig bild!
Tycker beskärningen är jätte bra! Men färgerna är väldigt dassiga.

Tog mej friheten att fixa bilden lite. Hoppas du inte har något emot det :) Gjorde ingen super redigering, höjde mättnaden lite och drog upp kontrasterna lite grann!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

annikamedstortA
0

ÄLSKAR bilden! Jättefräsig ;) Men som marija så störde jag mig lite på färgerna, och att det var så många trådar. Så jag redigerade den lite för skojs skull typ, men tog inte bort det närmaste staketet, eftersom det kanske skulle se knasigt ut, för att marken är annorlunda där. Hoppas att du gillar det :)

RubHel
0

Tack för era kommentarer =)
Ja okej, färgerna kanske är lite tråkiga som ni säger. Era redigeringar blev jättebra =P Får nog ta och testa lite i ps jag med. =)

Thorsen
0

Häftigt språng! Man ser absolut att hästen är högt uppe iallafall X) Jag tycker att beskärningen funkar bra! :)