Resultat Fotoutmaning #17
Det var jättelätt att utse vinnaren denna gång, värre med 2a och 3e platsen. Fick inte in så mycket bilder som jag hoppats i denna tävling och nästan ingen hade tolkat "gammalt" på det sätt som jag tänkte på ;)
Men har nu bestämt mig och tredje platsen går till: **emelie.
**
Motivering:
Denna bild tycker jag utstrålar gammalt.
Tycker speciellt om damens och hästens "klädsel" som utstrålar precis vad gammalt betyder för mig och hästen ser gammal och klok ut :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
2a Platsen går till Sarawibron
Motivering:
Denna bild skulle passa perfekt som motivet på en affish från tidningen Min Häst under 70talet, tycker om färgerna och den utfrätta vita ryggen, perfekt bild!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
1a Platsen går till vår nya medlem jinxx
Motivering:
Detta är precis vad jag tänker på när jag tänker på gammalt! En bondes brukshäst på en äng betandes efter hårt arbete. Bilden utstrålar så mycket harmoni och gammalt så det vara skriker om det!
Ett stort grattis till er alla!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Grattis alla!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Grattis! :D

Grattiis =)

wow, tack! Trodde aldrig att jag skulle bli plaserad. Grattis till er andra också :)

Grattis till er alla!
Grattis!

Gratttus :D
Grattis!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Grattis!
Grattis!
Congrats!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Oh, roligt att bli placerad :) Grattis ni andra!
Grattis!
Grattis till alla :)
Grattis till alla tre! :)

Grattis ;)
Grattis ^^ Värdiga vinnare alla 3 :D

OJ!!! TACK så hemskt mycket!! Jag är verkligen jätteglad!
Jag har haft datorn ur funktion i några dagar och har inte kunnat kolla resultat förrän nu. Denna gamla hästen har jobbat som brukshäst i många år, tillsammans med sin ägare, en nu ca 85 årig bonde. 2004 eller möjligen 2005 avlivades han efter ett gott livsverk och ett lyckligt hästliv. En era har gått i graven, och jag saknar verkligen det underbara ekipaget med det stora hölasset som strävade fram genom byn
Nu har jag lite funderingar eftersom jag är ny här. Håller jag i nästa tävlingsomgång, dvs väljer tema, vinnare m.m???
Under hur lång tidsperiod är det lagom att låta tävlingen pågå??
Många glada kramar till er alla!
/Sarah

Nu hittade jag reglerna som Attlid lagt upp. Återkommer med ett nytt tema om några timmar. Måste bara fundera lite först