Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 331 ggr
Ceciliajacobson
0

Glad :D

Haha, tänkte "glada" av mig lite. Har nu nämligen hittat ett begagnat objektiv inärheten som jag ev. ska köpa. Det är alltid kul och spännande med nya objektiv till kameran. För er som undrar, så blev det ett Nikon AF-S 80-200/2,8  :D.

Någon mer som planerar att utöka fotoutrusningen det närmaste? DELA MED DIG AV GLÄDJEN ;D

Lininaa
0

Grattis, vad roligt!

Själv vill jag ha ett Tamron 90mm/2,8. Men det lär ta ett bra tag innan jag har råd. Just nu är det julklappar och annat som måste inhandlas först.

Cydonia
0

Åh, gud vad kul! :D Hur mycket kostar gluggen?

Jag har lovat mig själv att inte köpa några objektiv förrän nästa år, men kommer det lite pengar från något håll nu sista månaderna blir det nog ett 50/1,8 eller så. ;)

Anna
0

Grattis! Du kommer bli jättenöjd.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Ceciliajacobson
0

#2 Ja, super kul! Kan inte vänta. De säljs inte nytt så ska ev alltså köpa ett begagnat för 7,500 kr. Det som avgör är egentligen om jag trivs med det åså när jag ska åka och testa det. Det ska vara i Nyskick så det hoppas jag på också. Han hade köpt de nytt för 22.000 kr ;O

Tack,tack tack till alla :)

Mari
0

Jag läste i senaste tidningen FOTO om canon eos 40D.. Jag blev kär!
Ska införskaffa det så fort det bara går, vilket säkert kommer ta ungefär ett år då jag inte har pengar nu :'(

Annars så kommer jag förhoppningsvis få motsolsskydd och  diverse filter i julklapp ^^

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Isak
0

#2 Men det är ju inget L på det. :P

Planerar möjligen ett vidvinkel, men får se. Kommer troligtvis sälja mitt tele under våren.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Cydonia
0

#6 Men, haha. Jag har ju tillfrisknat nu ;)