Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 342 ggr
vodca
0

Ljus starka objektiv?

Skall på en hopptävling nu på söndag, Godiscuppen. Och jag undrar hur man vet att ett objektiv är ljusstarkt? Jag har ett

EF 75-300mm f/4-5.6 III USM. Någon som skulle kunne berätta för mig :)

Cavello
0

Det är inget ljusstarkt objektiv. Objektiv runt 1.4-2.8 räknas som ljusstarka.

vodca
0

#1 oki, jaja, tack då vet jag :)

Thorsen
0

Är det inte Godishoppet du tänker på? Jag ska själv dit och fota en del. Känner även en massa folk som ska tävla på söndag också. Ex. Isabella Nilsson - Kusin, Filip Antonsson - Vän, Filippa Nilsson - Kusin, Nelly Gustavsson  - Vän. Ska bli jättekul!

vodca
0

#3 Joo, jag vet faktist inte vad det heter. Jag bara visste att det var cuppen eller hoppet.

Thorsen
0

#4 Okej, om det hålls i stenungsund så är det hoppet ;)

vodca
0

#5 japps, då är det den ;) Jag har typ ingen koll

Ceciliajacobson
0

#Tror att dessa människor ska tävla på lördagen om jag inte minns fel, tror inte filip brukar hoppa lokalt. Möjligtvis med sin nya polle. Jaja, jag ska iaf vara med imorgon LÖrdag :) Ska debutera MSV B med min lilla plingeling ;:) Har du förästen bilder på mig ifrån den regionala på URF?

Mvh

Thorsen
0

#7 Det kanske han inte ska ;) Såg honom idag på den regionala iallafall. Jag fick bara 2st bilder på dig & Tingeling, för att jag raderar dom som inte blev så bra, och dom jag har på dig & Tingeling hade väldigt rörig bakgrund med en massa transporter och så. Jag laddar upp dom när jag har förminskat dom till 600x800. :)

Thorsen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 1.

Thorsen
0

Bild 2.

Du behöver inte betala för dom, eftersom att dom inte blev så lyckade.. ;)

vodca
0

Lägger ut några bilder från tävlingen här iallafall :) Komentera gärna

vodca
0