Fotoutmaning #18
FOTOUTMANING #18 - Vinter
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
Alla bilder är välkomna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara de har hästanknytning.
Tidigare teman:
Fotoutmaning #1: Lycka
Fotoutmaning #2: Ovanlig
Fotoutmaning #3: Kärlek
Fotoutmaning #4: Otur
Fotoutmaning #5: Sommarkänsla
Fotoutmaning #6: Ensamhet
Fotoutmaning #7: Mod
Fotoutmaning #8: Gemenskap
Fotoutmaning #9: Glädje
Fotoutmaning #10: Färgstarkt
Fotoutmaning #11: Tävling
Fotoutmaning #12: Lek
Fotoutmaning #13: Vild
Fotoutmaning #14: Ilska
Fotoutmaning #15: Fart
Fotoutmanin #16 Lugn
Fotoutmaning #17:Gammalt
Regler:
- ***Posta *ett (1)* foto som ni tycker representerar temat.***
- Lägg gärna till information om var, när och hur.
- Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
Temat för denna utmaning är vinter, alla olika tolkningar är välkomna så länge de har hästanknytning. Du är välkommen att posta bidrag fram till kl. 23:59 den 27 november.
Jag hoppas på massor av bidrag att frossa i!
Lycka till!!
[Kommentera inlägget](javascript:void GotoComment())
[
](javascript:void GotoComment())

Kom igen nu och skicka in en massa bidrag! En vinterbild behöver ju inte heller nödvändigtvis innehålla snö, vilket jag förstår att ni kan ha ont om där nere i södern
Jag bidrar med den här, fotad förra vintern, föreställande welshmountain hingsten King.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#2 Vi har haft snö i Skövde iår iaf :D

#4 Men Sköve ligger ju långt norr x) Halmstad och Malmö är långt i söder.

Bidrar med en gammal bild, då det är snöfritt här med… Tyvärr är bilden tagen med en väldigt dålig kamera, men tycker den är rätt härlig ändå :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Här är det också snöfritt :/
Så de blir en bild från våren 2006 ist på min tremänning och hennes foderhäst hvs Rinjor.
Fast det är ju bara händerna och ryggen som syns ;)
Bilden togs när jag gick sista våren på gymnasiet, hade konstfoto i foto C.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#14 gud vad sööt ^^
#12 - Wow!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

http://www.regret-nothing.com

Monela en frusen vinterdag
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#6 Långt i norr? Mellan Vänern och Vättern… Västergötland.

#25 Nämen gud, den ser ju helt underbar ut med den färgen och dom ögonen! Man ser verkligen att han är luden, hur söt som helst ju! Han kommer nog att bli en jättefin häst när han blir större, dock så kanske han inte kommer att se så jättebra med dom ögonen, men man får ju alltid hoppas.
Lycka till med honom! :)
#8 du måste ha tagit bilden själv.

ser att mitt bidrag var 2 min sent…får försöka igen , vid nästa utmaning!Kul att se så mkt fina bilder här!!!