Äntligen Tamron 90/2,8!
Idag kom mitt Tamron 90/2,8 objektiv! Inklusive det en microfiber-duk, ett UV-filter och en Twix! Så nu är jag superglad. Nu gäller det bara att jag lyckas låta det ligga ända fram till julafton, fast det är ju faktiskt bara 19 dagar kvar!

Vad roligt! :)
Grattis till köpet/julklappen :D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Ja! Tack =D
Gratulerar!
En galet bra optik som används flitigt =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#4 Tack! Jo, vad jag har förstått av de som har den så ska jag inte bli besviken! =D
Har också de och är jättenöjd utom autofokusen som är högljudd och ganska långsam

Grattis! :D Låter som att du beställde det från Cyberphoto? x)
#6 Tack! Cyperphoto för 4025kr.
Tack, det lär behövas =D
#7 Okej! Jo, men jag är förberedd, mitt andra Tamron låter också en hel del ;) Men tror att jag kommer köra mycket med manuell skärpa..
#8 Tack =D Så sant. Twixen avslöjade det känns det som?
#9 Det låter bra det ;)
#10 Okej! =D
#11 Jaa ;)

#9 Självklart var det Twixen ;)
#13 Haha =D Fick du också twix? För du beställde väl också ditt därifrån?

#14 Haha, ja! Jag beställde exakt samma som dig, alltså med microfiberduk och filter och det :) Tror att jag också fick en Twix, eller så kanske det var en snickers.. eller var det en japp?! Jag kommer inte ihåg ;)
Åh va kul :D
#16 Ja =D
Grattis :)
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Vad kul =D
#18 Tack :)
#19 Jaa =D
Avundssjuk är jag! ;D Jag längtar tills jag har råd med ett macroobjektiv 100/2,8. Dessvärre kostar det 5000:-… Hoppas jag får det i julklapp XD hehe
Grattis! Jättebra glugg det där. Fast jag fick en bounty när jag köpte det på cyberphoto x)

Hörs verkligen att det är beställt på Cyberphoto.
Brukade handla där förrut, men slutade efter att jag fått dålig hjälp vid krångel.
Handlar allt på Hegethorns.se nu istället. :P
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#21 Lycka till med spanadet då ;)
#22 Tack! Jo, det verkar så. Så jag hoppas att jag blir nöjd :) Haha =D
#23 Haha =D Okeej, det lät ju inte bra.
Det objektivet är jag otroligt sugen på att köpa! :o Jag har önskat det i julklapp, får hoppas att jag får det =)
#25 Ja, jag håller tummarna för att du får det då :)