Ny kamera på g!
Imorgon (onsdag) så åker jag till vänersborg och hämtar kameran som jag köpt begagnad :D Det är en Nikon D70 och jag tror att denna kameran är lite bättre en D40n, då det för det mesta bara kostar en massa extra pga att man måste ha en inbyggd autofokus på objektiven som man köper, vilket är ganska jobbigt! Aja, nu blir det iaf en ny kamera, och jag kommer nog vara jättenöjd över köpet! :D
Vad kul! Hur mycket gav du för kameran?
Grattis! Undrar också vad du gav för den?
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Grattis ^^

Grattis (:

Jag har en Nikon D70 ^^ Jag är väl nöjd med den, men jag ska köpa en D40 xD

#5 vrf byta till en D40x ? :P
Grattis!
Vad kul, grattis!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#6 D40* Jo, jag vill ha en mindre kamera då jag tycker D70:n är för stor, så jag ska ge D70:n till föräldrarna ^^ Dessutom är där en massa problem med d70:n och den har redan varit inlämnad 3 gånger på reperation, och jag har haft tur som inte behövt betala dem gångerna, så ^^

#9 jaha okej (: undrade bara lite ^^

Vad roligt, grattis :)
Hoppas du har möjlighet köra "nya" D70 parallellt med D40 och jämföra bildkvalité och kamerahusegenskaper? Tycker du bildskärmen på D70 räcker till i storlek och upplösning? Känns det nu i efterhand som ett bra byte att gå från D40 till D70?
Kan ju bli lite av nostalgivärde att gå från nytt till något gammalt och genuint.
Vad roligt :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Tack allihopa! :)
#1 #2 . Jag gav 5700;-
Ännu har jag inte hunnit testa den ute, och det är ju ute som kamerorna fungerar som bäst. Men nu när det har regnat så mycket, och hunnit bli mörkt innan man kommer hem ifrån skolan osv. så är det ju inte så lätt ;) Men imorgon så ska jag iväg och rida på Ollie, så att då passar jag på :)