Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 730 ggr
[Linsenhejhej]
0

Logga

Går det om man får en logga av en annan? För jag undrar om nån kan göra en logga till mig om det går…

Emelie-G
0

Berätta hur du vill ha den så ska jag se vad jag kan göra. Vad ska du ha den till (till hemsida, att stämpla bilder med osv)?

[Linsenhejhej]
0

Jag vill ha den på bilder………

[Linsenhejhej]
0

Ingen som vill?

Jojaton
0

Emelie ville. Jag kan också göra en om du berättar hur den ska se ut. Har du Photoshop?

Johanna - Instagram

Kattapult
0

Jag kan också gärna ställa upp ;)

[Linsenhejhej]
0

Jag har inte photoshop .. :(

#4 Jag vet inte hur den ska se ut… Bestäm själv :)

Jojaton
0

Vad använder du för program?

Johanna - Instagram

The-Photo
0

#6 Bilder? Du måste beskriva lite mer vilken typ av logga du vill ha.Tex.Är du hästfotograf så kanske det inte passar så bra med en hundbild på loggan

MVH josefin

Cydonia
0

Menar du logga som i namn/hemsideadress + copyright-tecken eller en logga med t.ex en katt i profil på?

[Linsenhejhej]
0

#7 Jag hade GIMP, men den försvann och jag får inte installera den igen för datan funkar inte då. Så jag har bara Photoshop..

#8 Jag tycker om att fotografera nästan allt, mest katter.

#9 Vad menar du :S ?

ElinH
0

Lånar tråden lite och frågar hur man gör en !stämpel" att sätta på bilderna, är det bara tt skriva typ texten på en tom bakgrund (alltså en 'rutig' tom:P) och sedan sänka opasiteten och spara och sedan klistra in på bilderna eller har jag fel? Finns det lättare sätt?

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

[Linsenhejhej]
0

Är inte det typ en logga?

SofiaBlomberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle faktiskt också vilja ha hjälp med en logga, =P Bifogar en bild så ska ni få se vad jag menar, hehe, men något i den stilen och gärna med Copy -märke.

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Twinlight
0

#13 Hästfoto.ifokus.se, då publicerar man väl inte sånna bilder x)

SofiaBlomberg
0

det var bara för att visa min logga.

MVH Sofia

Emelie-G
0

Här är en tråd från foto.ifokus där trådskaparen beskriver väldigt bra hur man gör en logga till sina bilder i photoshop :)

SofiaBlomberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tro mig jag har försökt men jag kan bara inte få till det

Hemlis

Jag tänkte lite såhär, om någon vill fixa till den förstås. bilden på hästen som jag bifogar och mitt namn i en logga, och sen en logga med bara mitt namn

MVH Sofia

[Linsenhejhej]
0

#16 Men jag har GIMp :(