Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 502 ggr
dhbf
0

Redigera i phs ngn? xD

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har lust o redigera denna bild i phs? Vill se resultatet sen och så skulle jag villja att den inte kommer till ngn annan sida! ;D

Twinlight
0

Jag försökte ;D  Själv tycker jag att den blev lite bättre i alla fall.. Sen får vi se vad du tycker (:

dhbf
0

#1 Den blev jättefin ;D älskar den :D Vad har du använt för stil när du har skrivit på bilden? xD

Twinlight
0

#2 Vad bra ;D Copyright teckenet är i fonten Windsong och där det står Emma Klang, och kamera märket är i fonten Georgia.

dhbf
0

#3 okej ;D Det enda som blev dåligt är att när den är stor så blir ju kvalitéten piss, men det är ju nt ditt fel ;D

Twinlight
0

#4 Men då kan du göra såhär, öppna ex. paint, kopiera bilden jag redigerade, och klistra in i Paint så får den orginalstorleken.

dhbf
0

#5 japp :D

Twinlight
0

#6 Så gör alltid jag :P Har du någon mer bild jag kan fixa och trixa med ? (a)

dhbf
0

#7 vet inte riktigt xDDet har jag säkert men orkar nt sitta o leta bland mina bilder.. emn ngn kanske jag kan hitta xD

dhbf
0

#7 hittade en, skulle vara bra om du kunde klona bort "gallret" xD

Twinlight
0

#9 Tror faktiskt inte att jag kan det.. Bilden är lite suddig och så är det väldigt mkt galler..

dhbf
0

#10 okej xD

Twinlight
0

#11 Japp :P

klant
0

någon som hade velat ta bort det av den blåa bettringen man ser? Skulle vara väldigt snällt. =)

SofiaBlomberg
0

tog bort bettringen och fixade till färgerna lite. Är nybörjare så det kanske inte vart super, Hoppas du vart nöjd =)

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

ElinH
0

Jag gjorde också ett försök.

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

dhbf
0

#15 Coolt ;D

klant
0

cooolt, :D TAck så mkt =D

Karkkainen
0

Ang. bilden i #13 så måste jag bara säga att jag tyckte färgerna var riktigt snygga som dom var från början, väldigt lugna. Sen var det snyggt som #15 hade gjort, att manen blev lite svartare. Men jag gillade omgivningens färger (på den ursprungliga bilden) starkt!

karinlindberg
0

#13 Jag gjorde också ett knasigt försök :P

Belindaa
0

Den här? :)

klant
0

#18 gikkar också bilden väldigt mycket =D

KevinKlein
0

Någon som kan ta bort "grimskaftet"?? Vore jätte snällt