Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 328 ggr
susanne-s
0

Logga nr2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då alla verkar vara så positiva så passar jag också på och ber om hjälp, Har försökt få ihop en logga men hua så svårt det är.
Bild och text har jag. men hur gör man för att anpassa storleken på bilden till olika ändamål och hur får jag bilden i centrum av en sida med texten stor under motivet. Vill även ha en mindre bild för tex brevpapper mm…
Någon som tycker att sådant här är kul?
Tacksam för hjälp!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

susanne-s
0

Ingen??? Ledsen

www.gullsmyrastuteri.se

Mari
0

Det bästa att göra loggan i är Adobe Illustrator.. Vi lär oss de i skolan men tyvärr är jag inte så bra i det :P

Men då kan man iaf göra i princip hur man vill jätteenkelt, sen kan man förstora upp den så mkt man vill utan att kvaliteten förstörs och sen förminska den så mkt man vill :)

jag skulle kunna testa om du vill men jag är rädd att det blir mkt jobb för mig som knappt kan programmet.. Fast å andra sidan skulle jag behöva nått att jobba med så jag kan lära mig programmet ^^

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Emelie-G
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har du en liten logga, du kan ladda ner Adobe Illustrator som Stirrup talar om från Adobes hemsida gratis i 30 dagar, och under de 30 dagarna göra om den till de storlekar du vill :)

susanne-s
0

Åh TACK!!! då ska jag ladda ner det och se om jag förstår.
Detta är en djungel för mig.

Har du inget för dig "Stirrup" så varsågod och gör ett försök, du kan det säkert bättre än mig.
Tack igen…på återhörande  = )

www.gullsmyrastuteri.se