Minishettisar. Gärna kritik !!
Jag är ny på detta forum och kikade runt på gamla trådar igår. Hittade då en tråd med shettisbilder, så jag gjorde en snabbkoll i mitt "arkiv". Beskar dem och signerade dem och sen såg jag att den tråden är låst. Klantigt
Nu lägger jag upp dem här i stället och hoppas på en massa konstruktiv kritik då jag absolut försöker förbättra mitt fotograferande.För det mesta fotar jag araber men dessa shettisar är också ljuvliga=) Alla bilder är tagna hemma hos min mamma för några år sedan.
Då börjar jag då med Minishettis stoet Arlingtonshoecroft Clover

Måste bara säga att stoet i inlägg #7 är så vacker!
Härlig bild du fångat!!
alla bilder är sååååå fina,får sommar-längtan…..
när får vi se nytt,fint från ny kameran?eller har jag missat nå?
Alla biler är jättefina, jag har minisar själv och undviker att fota dem i högt gräs då jag tycker att benen försvinner och det ser ut som taxar! Som tex stoet i inlägg #1 
Delad glädje är dubbel glädje :)
Roligt att du har hittat hit, välkommen! 
Lite för många bilder för att jag ska orka kolla igenom alla, men av de jag har sett tycker jag att du har fångat väldigt mysiga stunder. Det du skulle kunna tänka på är att sätta dig på huk när du tar bilderna, så du kommer ner i ögonhöjd med shettisarna, bilder som är tagna från ovan blir lätt lite småtråkiga.
Fina bilder :D man får en så härlig sommarkänsla av dem.. ^^
Vad har du för kamera?
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Hej
Vad snälla ni är som orkar kika på/kommentera bilderna! Lovar att inte lägga in så många nästa gång. Jag ska absolut tänka på gräset och grodperspektivet . Tyvärr så har min mor avvecklat stuteriet för några år sedan och endast Princess och en av hennes söner finns kvar. Bilderna är tagna med den olympus kompaktkamera jag hade då. Senaste året har jag fotat med en Canon S2 IS, och det har blivit ganska många bilder med den. Men nu ,som MelWanLuwKee, skriver har jag fått en tidig julklapp av min sambo
En Nikon D70s som jag hoppas kommer att ha mkt användning för!
#13 den är du verkligen värd, du kommer att fota supersnygga bilder med den :D
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Tack Manet