Vista Print?
Nån här som beställt från Vista Print? Såg deras reklam och tänkte beställa lite gratissaker, det mesta är ju gratis. Har handlat för en sammanlagd summa ca 600 kr, vill ju inte betala den summan om dom nu skulle luras.. :S
Har beställt bl.a. visitkort, brochyr och fotokalender..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Hej!
Jag har beställt visitkort från dem. Funkade utmärkt!
Mvh Cecilia
Vad bra :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
jag har också beställt visitkort av dom ! det gick kanon!
Vista Print är ett ganska stort företag som jag tidigare beställde visitkort från tidigare. Fungerar super :)
Har aldrig blivit lurad men beställer bara när sakerna är "gratis" (betalar bara porto + moms) så har aldrig handlat för särkilt mycket.
#5 - Jag handlade också massor gratis nu, så betalar också bara frakt och moms.
Ändå så dyr frakt etc? Jag har nästan alltid valt den långsammaste frakten och det har aldrig tagit så lång tid som det påståt utan alltid gått mycket snabbare. Bara ett tips…

Beställde nyligen t-shirts därifrån.. valde långsammaste frakten det tog en vecka! Jag är nöjd med dom.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Jag valde också långsam, får hoppas det kommer snart då ^^