Western

Jag hann bara in och titta en snabbis, men tänkte bara säga att jag tycker verkligen om bilderna! :) Specielt den första!
#3. Tack :) Det är nog min favorit, den kommer vara med i dagstidningen i morgon xD Men bilen blev lite matt när jag laddade upp den :S
#0 Mycket fin komposition och beskärning. Gillar färgerna, skärpan sitter där den ska och bakgrunden är ren och fin. Bra bild! Skulle det var småsaker jag skulle klaga på skulle det isåfall vara den vita konen bakom framhoven, kanske du kan försöka klona bort den? Och sedan lite mer förgrund, dvs lite mer plats under hästen.
#1 Först tyckte jag bara den var tråkig även om det är fin skärpa och mycket bra färger. Sedan såg jag att de gick på en sådan där "brygga" eller vad man ska kalla det och då blev den genast mycket intressantare. Men bilden skulle bli mycket bättre ifall man såg mer av den här "bryggan".
#2 Också en bra bild, inte lika bra som #0 enligt mig dock. Gillar ögonblicket du fångat och det är en extremt vacker häst! Kanske lite väl mycket luft framför och lite för lite bakom. Ser att du klonat bort någonting vid svansen, det stör en anings men sedan är jag väldigt petig av mig. ;)
Kul att se lite westernbilder här på Hästfoto!
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#5.
ang 0. Ska ge mig ett försök på att klona i morgon, då jag har sovit ca 5 timmar i natt, och natten till igår :o) Kan även testa beskära den annorlunda o lägga ut sen
ang 2. Jag valde att göra sådär med bryggan då det är max 5 cm som inte syns på bilden, tänkte att den kanske ser lite töntigt liten ut ;)
ang2. Inget är klonat på den bilden ;) Jag blev väldigt imponerad av hästen, så stor och maffig!
Här kommer ett porträtt med :)

Fina bilder! :) Orkar inte sitta och leta' fel, tror inte jag skulle hitta så många även om jag försökte.
Jag tänkte dock på en sak, hästen i bild 2 ser ut att gå på en liten "bro", stämmer det? Jag skulle isåfall gärna vilja se det som är under bron också.
#6 Okej! Jaså ingenting klonat? Då har jag nog också sovit för lite i natt tror jag ;)
#7 Ett mycket lyckat porträtt med en annorlunda beskärning som jag tycker funkar bra. Hade fungerat i liggande format också men faktumet att du tog den stående gör den lite mer speciell. Underbart uttryck och fantastiska färger. Bra jobbat!
MVH Anna
#9. Det är bara alla buskar där bak som gör att det ser lite kladdigt ut tror jag, eftersom dom är nästan likadana allihop.
Jag tog det i liggande med, men som du sa, den gjorde sig bättre i stående format :)
#10 Om den var så liten tycker jag det var bra av dig att beskära så tight, den hade lika gärna kunnat vara en meter hög ;)
Älskar bild #0 (1). Underbara färgen, bra skärpa. Fångad i rätt ögonblick och jaa, helt enkelt en underbar bild.
#13. Tack :)

Åh vilka läckra hästar ! Gillade fuxen bäst ;) Mkt fina bilder tycker jag med ! :)
#15. Tack! Fuxen är en avelsgodkänd Morganhingst :)
Underbara bilder, skärpan är otrolig och jag älskar hästar som har en annan färg än brun! :D
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Urläckert!
här blev det fart på en gammal tråd :P
tack =)