Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 484 ggr
Eve
0

Bildkollage

Jag har blivit ombedd att fota alla hästarna i stallet för att sätta upp lite foton i ramar på klubbrumsväggarna .. Har lite svårt att bestämma mig för om jag ska ha dessa bilder eller om jag ska fota flera… Vad tycker ni? Pedros blir nog till att fota om… Mios med, tror jag.. Uno vet jag inte, är så himla osäker.. Jag har en till på Kajsa, vet inte vilken jag ska ta. Funderar på att fota Lykka själv..

Vad tycker ni?
Bilderna

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

SaraPersson
0

Han bara kolla igenom lite snabbt :) Men tycker dom är jättesöta. Gillar Unos bild, den ger ett intryck av att han är lite busig ;)

Eve
0

saraPersson - då har du fått rätt uppfattning ;)

Marija
0

Alla är jätte fina, vissa dock lite tajt beskurna.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

OliviaJ
0

Håller med Marija, några var lite tajt beskurna, men fina. :)

ElinH
0

Snygga! Ta några roliga bilder när de tex. busar eller beter i hagen! Det blir kul att titta på!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

cowgril
0

FINA

Eve
0

manet - jo, men de glör ju bara sånt när det är mörkt och de vill in *mummel* ^^

Johannna
0

Tycker överlag alla bilder var fina!
Skulle dock ta en ny bild på Pedro, den kändes oskarp och inte speciellt fin, och Quincy, skarp bild och gillar att hästen ser lite nyfiken ut men vinkeln gillar jag inte, känns som ett huvud med en boll till kropp. Möjligtvis att även Uno också kunde få en ny.

Linjerat
0

Jag tycker att bilden på Quincy är jättebra =P

Eve
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

johannnna - tack så mycket (:.. jag håller absolut med! Den på pedro tog jag i all hast när han skulle gå iväg, inget jag kommer använda i kollaget.. tyvärr så har ju inte den hästen öronen framåt så mycket, så några bra bilder är väl närmast omöjligt :/.. Jag tycker om bilden på Qiuncy, däremot (:
Denna blir det nog på Uno