Redigera bilder.
Jag sitter här framför datorn och har ingenting att göra, vilket är väldigt tråkigt! Ni som vill ha era bilder redigerade får gärna skicka in, så kan jag kanske fixa lite med den (A) Ex. klona osv.

putt

#2 Vad är det för häst? Känner igen den -_-

bort med kedjorna:)

Redigera den här hur ni vill..

Är det ingen som vill ta bort den orangea tråden på min? :(

Har ni fått svar på de bilder ni ville ha redigerade?
Jag läste tråden för jag vart nyfiken, men jag har inte sett något resultat… Annars kan jag väl ta tag i någon av era bilder.
# 11 du får gärna försöka med min :)

Ja och med mina med :)

#1 Här är ett försök att få bort kedjor och grimskaft. Rätt svårt eftersom ena örat i stort sett helt skymdes av kedjan… Kedjan till höger i bilden får grimman sträckt åt det hållet, det ser lite konstigt ut utan kedjan, men så blev det. Hoppas det duger. Nån annan kanske gör det bättre.
Hälsningar Solveig

#16 Tack vart jättebra..vet att det var svårt med kedjorna men du gjorde det jättebra :)

#10 Cikoria, jag hittar inte din bild (med orangea tråden)
#4 En utmaning. Jag valde att bara bort grimman på den ena hästen. Den som har longeringsgjord på sig skulle se konstig ut om man försökte ta bort utrustningen. Skuggorna och bakgrunden tonade jag ner och gjorde oskarpa. Husen i bakgrunden bortredigerade. Hoppas bilden blir till glädje.
Detta blir den sista i kväll.
Hälsningar Solveig

#18 tack den vart jättebra:)

Ingen här som kan hjälpa oss med bilderna?? Snälla 

#35 Tack vart jättebra :) Bild #2 och #25 vill jag också ha hjälp med..

#36 tackar ^^

Tack så mycke :) men kan du prova med att lämna grimman kvar på den sista bilden..

ingen som kan fixa bild 34?

#45 Tack vart jättebra,han är en kille och heter Karl-oskar en ponnytravare :)

#46 tack så mkt den blev mycket finare nu :)

#45 Missuppfatta dig
hästen på bild #21 är ett sto och heter Ballerina 

#49 Jag har bara tatt bort grimskaftet åt dig, så här får du din bild ;)

#46 Var det inte jag som undrade om att få redigera lite bilder? Det var ju trots allt min tråd, hade inte varit inne på en dag bara!

#49 Har ändrat lite till…
52 du får gärna ge mina bilder fler försök, med både redigering av utrustning,bakrunder o ljus =)

#54 Självklart, ska försöka! :)