Arabporträtt
Var med en kompis till hennes häst idag, i stallet står en jättevacker arab som fick agera lite fotomedell. Försökte få fram en lite mysig, mjuk känsla i bilden. Har bland annat sänkt mättnaden lite i bilden, blev den för tråkig, eller passade det tanken bakom bilden?
Vill gärna ha konstruktiv kritik på bilden.

nämen gud så fin bild! och söt häst :)
synt att "trästolpen" och huset kom med i bakrunden bara.
Mysig. Fast tycker att huset i bakgrunden förstör otroligt mycket. Tycker inte att den vart tråkig, jag tror inte att det var så mycket färger från början heller?
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jätte fin bild, men stör mig faktiskt inte så mycket på bakgrunden då huset var vitt:) Bra jobbat!
Tycker det ser fint ut :)
#1 Tack.
#2 Okej, tack. Själv tycker jag faktiskt inte att huset stör så mycket.
#3 Tack så mycket!
#4 Tackar.

Jag tycker då att huset ger en bra effekt, det gör faktiskt ett mysigare intryck även fast det inte är så "snyggt". Jättefin bild Lina!
#6 Tack Anna! :)
Snygg bild :D Väldigt sköna färger som inger en lugn känsla, tycker faktiskt inte att huset stör så mkt, men däremot är trästolpen lite ivägen för min ögon (; Bra jobbat Lina!
#8 Tack =D

Den är väldigt vacker! Och inte ett dugg tråkig :)
#10 Tack :)
#11 Tack! Huset var faktiskt inte vitt, utan ljusljusgult ;)
Lite tråkiga färger, du kanske kan justera dem lite i photoshop med hjälp av tex. kurvor?
Fin bild och fin häst :D
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#14 Jag har justerat färgerna, sänkt mättnaden bland annat, just för att jag ville ge bilden lite "mjukare" färger.