SNÖÖ! och skitig häst ^^
Red Calle idag, lite skit skadar ingen. Man får bara tvätta ridbyxorna igen men men ;) HAn fick så stora snöklackar, men va pigg och ville springa, men jag skritta han lite hoppade av tog bort tyglarna och swith han va borta och sprang XD Här är han efter en beskärning, och lite mer ljus ;) Va tycks?

Fin bild, synd bara hästen är skitig ;) (min åsikt)
Härlig bild. Synd att hästen var så skitig och det ser ut som att bilden lutar lite.
Ni har till och med mer snö än vad vi har i umeå.

Riktigt härlig bild, men stör mig ganska rejält på att den är sned. Tycker även att loggan drar till sig lite är mycket uppmärksamhet.. Annars är det en lyckad bild!
Jättehärlig bild! Älskar beskärning. Bort med stolpen i bakgrunden så har du en ännu bättre bild.
Jag stör mig faktiskt inte alls på att hästen är smutsig.
http://www.regret-nothing.com
Mycket bättre när du rätat upp den :)
Jag tycker om bilden
Fast loggan kanske du borde göra om? Den går över hela bilden.
I stockholm har vi ingen snö alls
Härlig! Blev bättre när du rätade upp den, sedan stör jag mej på stolpen som går rakt igenom, även här bättre med kloningen. Och loggan drar lite för mkt uppmärksamhet.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#6. Det är helt ok :D
#7. Tack! :D
#8. Ja, jag råkade göra den lite stor. Jag lär väl få höra det många ggr, men men :)
#9. Tacl, men det finns ju ingen stolpe efter kloningen. :) Ja loggan blev lite stor, men det är inget att göra åt…
#10 Kan du inte ändra storlek på logga?
http://www.regret-nothing.com

#11. Jo, de är kalrt jag kan ;) Men tänkte inte på att den av så stor då. Så nu kan jag ju inte ändra, då måste jag ju göra om hela bilden igen ;)
#12. Tack! Man kan väl säga att det är min sköthäst numera. Det va min Foderhäst innan, men vi sa upp kontraktet idag :) Jättesöt Fjording Berlund! :D
Gott Nytt År Från Mig Och Calle :D

#13 Jaha, men vad bra att du får sköta/rida honom i fortsättningen. :)
Tack men jag firar inte nyår så jag säger trevlig helg eller nåt :P Tack iaf.

#14 Lite OT, men varför firar du inte nyår?
#14. Ja :)
Vf firar inte du det?

#15 Kan berätta det om vi träffas ngn gång :) :P

Jättefin
#19. Tack! :D

Bilden är jättevacker och smutsen stör inte :)
Tack camillaabrahamsson :)