Bildkritik =)

Puttputt snälla titta…
#0 Jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga om bilden. Urgullig häst som ser lite fundersam ut. Synd att inte båda öronen pekar frammåt - det hade blivit ett helt annat uttryck i bilden då. Det beror ju såklart på vad syftet med bilden är (;
#1Fin häst och bild, men synd på staketet. Mysig bakgrund annars!
Kan inte kommentera färger eftersom jag sitter vid laptopen där jag inte riktigt vet vart "normal-läge" är.
#0 Söt häst med ett vackert öga. Skulle dock velat se den med båda öronen framåt, jag tycker det är synd att du kapade öronen litegrann. Om hästen inte hade grimma skulle det gjort bilden ännu bättre, även höet i mungipan. Men bra jobbat. :)
#1 Fin bild, en aning mörk runt huvudet kanske? Stör mej dock på det vita staketet. Tror den skulle förbättras ännu mer om du beskärt stående. Annars fint. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Tackar =) Meningen med den första bilden var att jag ville fånga hennes lite förundersamma, frågande uttryck i hennes vackra ögon =) Det är en ettåring, och öronen är inte helt framåtriktade för att hon var väääldigt förundersam över vad det var för apparat jag höll i =) Skickar en bild jag älskar, men jag stör mig så OTROLIGT mkt på det där djävla orangea snöret… kan någon snäll redigera bort det? (A)

Puttputt… fler kommentarer tack ^^

#5, Vacker häst med ett fint uttryck, synd bara med dom oskarpa blommorna vid sidan av bilden, dom stör otroligt mycket. Har inte PH så kan inte redigera ;P

Tackar ^^

#5 Vacker häst och natur, stör mig på den oranga/röda eltråden dock. Gillar faktiskt de oskarpa blommorna av någon anledning, skulle dock vilja beskära den mer i nederkant.

Det är just den där tråden jag bstör mej på med… men ingen vill ta bort den =(

Tackar =)

Blommorna stör inte, tvärtom ramar de in bilden :) Jag gillar bilden väldugt mycket, det är bara den lilla orange tråden som stör :)