Kritik?

Bild 1: Fin häst, du kunde ha stått lite lägre med kameran, och stör mej lite på staketet. Annars härlig bild!
bild 2: Jättefin! Fina färger och hästen ser glad ut, kanske skulle bli ännu finare om man beskrär lite på högra sida så det blir mindre luft.
bild 3: Den bilden är lite tråkig, hästen har ett tråkigt uttryck och ser ledsen ut i mina ögon, men fina färger.
bild 4: Lite tråkiga färger men roligt uttryck på ponnyn, jag gillar vinkeln också.
Ja,där har du lite kritik från mig :P

Bild 1: Vacker bild, men bilden hade varit bättre om hästen höjt lite på huvudet :)
Bild 2: Vacker häst med vacker bakgrund och fina fäger :) Inget att klaga på där inte ;)
Bild 3: Hästen ser lite "borta ut" XD
Bild 4: Härlig bild, men färgerna är lite grå. dock älskar jag hästens uttryck och kompositionen :)
Okey :) tack så jätte mycket :)

#1, håller med valkyria - du kunde ha tagit bilden från en lägre vinkel så hade bilden blivit mer "oförutsägbar". Kanske undvikit att placera hästen i mitten av bilden också? Hade kännts bättre om kompositionen hade varit annorlunda, typ om hästen hade varit placerad i vänsterkant.
#2 Den här hade härliga färger i bakgrunden! Nästan så att det stal uppmärksamheten från hästen =p men annars är bilden bra.
#3 Jag tycker om den här bilden! Den förmedlade känsla på ett annat vis än övriga bilder. Du har fångat en häst i tankar.
#4 Härlig vinkel! Synd bara med färgerna, att de ser lite urtvättade ut. Annars ett bra ögonblick som framhävdes extra genom vinkel. =)