Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 296 ggr
Muwrat
0

Kritik plus text! hjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna bilden -------------->
Har jag fixat lite det är min häst Murat på den (polsk arab) och nu vill jag ha nån fin text/dikt att sätta på bilden till vänster där Murat inte har det ska vara något om frihet/kärlk eller liknande!

Sen vill jag jättegjärna ha kritik och kommentarer om vad jag kan förbättra osv. på den och, ni får jättegjärna testa att ändra på den till det bättre.

Muwrat
0

eller ska det vara dimma på bilden?----->

Jojaton
0

Bilden känns lite sne och färgerna är, enligt min mening, aningens klara. Tycker du skulle mätta färgerna lite och räta upp bilden. Gillar beskärningen. Gillar också att hästen nästan är siluetterad eller vad man skall säga, kanske skulle höja kontrasterna lite och få ännu mer av denna känsla? Tror det skulle passa bra med någon dikt eller text i en "snirklig" skrivstilsaktig font i vit färg med en anings opacitet på.

Johanna - Instagram

Emelie-G
0

Det blev läckert med dimman! Testa att dra ner färgmättnaden på gräset lite, nu lyser det nästan, och se hur det blir? Eller konvertera till svartvitt?

Jojaton
0

Den med dimma var bättre. Får jag leka lite med den imorgon? :) Sätta på text, ändra färger/mättnad osv? ;)

Johanna - Instagram

Marija
0

Skulle vilja se bilden i svartvitt, samt att den är lite sne nu. Dimman var jätte härlig.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Muwrat
0

såhär blev den vad tkr ni? nåt ajg ska ändra på?

Marija
0

#6 Fint, men du har glömt ett i, ordet insidan syftar jag på då.
Men tycker att du ska sänka mättnaden ännu mer/göra bilden svartvit.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

ElinH
0

Gör gräset dovare i färgen .. :) Fint!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lizzan
0

Ser fint ut :) dra ner färgmättnaden lite bara, så tror jag det blir super ^^