Vad tycker ni? (kamera)
Jag ska köpa kamera, har funderat välldigt mycket på en Canon EOS 350D. Nu har jag hittat en begagnad för 5000kr och det ingår:
Canon EOS 350D svart hus
Sigma 18-125/3,5-5,6 DC Canon
1st SanDisk CompactFlash 1GB Ultra II
1st orginalbatteri
Batteriladdare
Motljusskydd
Hoya Skylight filter
Fjärrutlösare
Tamrac kameraväska
Jag vet inte riktigt så mycket om kameran, har sett bilder som har tagits med kameran, bland annat här inne. Vad tycker Ni om kameran?
Och den i annonsen är i bra skick och välvårdad, och med tillbehören som jag skrivit här ovan, är den då prisvärd?
Tack på förhand!
Jag tycker att det låter bra, ångrar det där med ovjektivet xD
c(: *edit*
Priset är nog lika högt i butik och objektivet du får med är inte världens bästa. Men det är ditt val.
Jag tycker det är ett bra pris för det du får med! Du får ändå med ett objektiv du klarar dig på ett tag(!), minneskort och en bra väska!
Jag har själv haft en EOS 350D och var mkt nöjd med min!

Om kameran är i bra skick så är det vell ett rätt bra pris. Men lägg på en tusenlapp och du får en ny i butik.
För objektivet är nog inte det bästa med tanke på den höga bländaren (3,5-5,6), dvs att det inte är så ljuskänsligt.
Jag skulle inte ha köpt den, utan sparat vidare och köpt en ny eller en 400D. :)
Låter bra :)

okej, hm.. men då tror jag nog jag sparar lite till och köper en annan kamera istället, tack för svaren!
#6 Det blir nog bäst!

Kameran finns nu på Komplett.se :) 4,700 kr! 350D då =) beställde den för ngr dagar sedan ^^

Du kan få en 400D med samma tillbehör begagnad för ungefär samma pris…
A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.