Julavslutning, foton
Igår var det Julavslutning på ridskolan med massa uppträdanden och annat skoj, det var lite Sthlm Horse Show tema. Jätte roligt!
Har två bilder att visa som jag vill veta vad ni tycker om :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Så, nu får ni säga vad ni tycker :)
Ingen som har ngt att säga?

Jag tyckte den sista bilden var otroligt mörk.. :/ Den är förvisso del tagen i ett ridhus..
Den första bilden var väldigt fin :D
#5 Tack. Den första bilden är mörk, kan tyvärr inte göra ngt åt den, ISO 1600 och lägsta möjliga bländare, blir så brusigt om jag ljusar upp.
#1 Hittar ingen fokus på hästen, ser ut som om den hamnat på stubben bakom?
#2 Fint del av steget, bra komposition. Tyvärr lite mörk och vitbalansen känns inte korrekt.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Bild 1: Hästen har ett fint uttryck. Men tyvärr gillar jag inte bilden så mycket. Den ser överskärpt ut, och det är för mycket saker som distraherar i bakgrunden.
Bild 2: Den här gillar jag bättre. Synd att den är lite mörk och sned. Men hästen är jättefin och jag tycker att den är helt okej för att vara en inomhusbild.
Håller med #8 :)
#7 - #8 Tack :)

Jag håller också med #8
Bild 1: Härlig bild med känsla! Skulle dock behöva redisheras en del:P
Bild 2: Charmig bild, men lite mörk..

Bild 1: Härligt att hästen inte är i mitten av bilden :) Jag gillar uttrycket och kraften men de orangea trådarna är irriterande
Bild 2: Ser lite mörk ut men jag fattar att det är svårt att ljusa upp en brusig bild :) tycker att du gjort ett bra försök ändå :D
Det var en rätt gammal tråd ni hittat. Men tack!