Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 1315 ggr
[myslaa]
0

Trav bild på Tinkerhäst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ganska gammalt foto med min "stora" kamera som jag hade för 1 årsedan.. men men.. kritik?

AnnaJohansson
0

Är det inte bättre/lättare att du lägger alla bilder, som du vill ha kommenterade, i en tråd?

jojjehanna
0

#1 varför det? tycker snarare att det är lättare att bara kommentera en bild i taget.

[myslaa]
0

#1 säger som 2- hittar bilder i efterhans liksom, o jag vill ha en i taget:P

ElinH
0

Min bild! Snygg bakgrund och härlig sommarkänsla! Det enda som är synd är att hästen inte har så snygg benställning just på bilden. :)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

neonrosa
0

Håller med Anna, lättare om alla bilder är i en enda tråd, nu blir det bara massor av trådar ist ;)

Marija
0

Tycker också att du borde lägga in alla bilder i en tråd, jobbigt för oss som ska kommentera om vi måste leta i massa olika trådar.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

camillaabrahamsson
0

Den har annorlunda beskärning (sånt gillar jag XD) men tyvärr tyvärr är en stor del av ryggen alldeles utfrätt och kritvit och steget är inte särskilt snyggt :) men det är bara småsaker ;)

Fiaa2
0

Bilden är fin men det är synd med benen och att ryggen är utfrätt:/ Annars fin bild

annikamedstortA
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tycker du har fångat en fin känsla i bilden, och själv tycker jag inte alls att steget är så pjåkigt, tycker mest att den ser avslappnad ut :) Annars är jag med på att färgerna inte är de bästa, och det är liite för många objekt i bakgrunden. Därför tog jag mig friheten och redigerade den lite, hoppas att du tycker om min version ;)

Marija
0

Jag gillar färgerna i #9 bättre. Synd att så stor del av hästen är utfrätt.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus