Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 1162 ggr
Thorsen
0

Lyckad siluett!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår morse så var jag i stallet hos Ollie, och skulle rida. Det var väääldigt kallt när vi var framme, och dimmigt. Jag passade på att testa den nya kameran. Fungerade utmärkt! :) Lyckades för en gång skull få en lyckad siluettbild. Jag bifogar bilden här.

Konstruktiv kritik & kommentarer önskas!

Thorsen
0

Glömde att säga: Färgerna är inte redigerade.

Jooline
0

Tycker den va otroligt fin, Lite Grynig kanske, men det märks inte speciellt mkt. Tycker den va himla snygg ^^

Nothingspecial
0

Oj!
superhäftig! synd bara att man ser blääen, men det gör iof inte så mkt, det gör att den inte blir "en utav mängden", men verkligen jättecool!

gigytffyvbk
0

gillar den men synd de här me bläsen så jag redigerade bort den (hoppas det inte gjorde något) men vet ej om jag gillar den mer med bläs eller utan :/

Lizzan
0

Läckert! tycker också att det blev finare utan bläs :)

Thorsen
0

Tack allesammans! Jag tycker att bläsen passar in i själva bilden, så att jag tycker nog att orginalet blev bäst.

karinlindberg
0

Jag tycker att bläsen ska vara med :)

Jättefin bild - fräckt att den är så bra i original :D

Thorsen
0

#7 Tack så mycket! :) Jo, jag tycker också att den blev fräck eftersom att det är orginalet, väldigt nöjd iallafall! :)

Mari
0

Shit vilken coll bild :D
Självklart ska bläsen vara med, den gjorde ju hela bilden ;) Fräna färger blev det också!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

neonrosa
0

Snyggt! Tycker dock att bläsen inte ska vara med :-)

Marija
0

Snygg! Tycker dock inte att bläsen ska vara med. Dock är den lite brusig.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Minka
0

Gillar bilden även fast den är ganska brusig. Kan inte bestämma mig för om vilken verision jag gillar bäst, men beslutar mig nog för att jag föredrar bilden med bläs bäst.

Thorsen
0

Tack så mycket allihopa!

Monday
0

Jätteläcker bild! Bruset är ett plus. Tycker absolut att det ska vara med i bilden, det gör den mer konstnärlig.

http://www.regret-nothing.com

Lininaa
0

Jag tycker om bilden, både med och utan bläs. Kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bättre än den andra.

neonrosa
0

Tror den skulle bli helt perfekt om du klonade bort staketet i  bakgrunden! :)

Thorsen
0

Tack !

#16 Okej! Jag ska göra ett försök att klona bort staketet :)

Twinlight
0

Väldigt fin bild :D Tycker dock inte att bläsen ska bort, den gör bilden :D

Thorsen
0

#18 Tack! :D Jag håller med dig om bläsen.

Toltaren
0

Oj, snyggt jobbat Sara :D:D Skitsnyggt häftigt kort verkligen :) Synd att den blev lite brusig… Klart bläsen ska vara med (;

Thorsen
0

#20 Tack! :) Jo, det är lite synd att den blev brusig. . . Menmen :D

Thorsen
0

Nu har jag minskat bruset lite i PS. Blev det bättre tycker ni? :)

Toltaren
0

#22 Kanske lite, men jag ser inte så stor skillnad x]

neonrosa
0

#23 Inte så stor skillnad? Tycker det syns ganska tydligt att det är mindre brus, snyggt :)

Thorsen
0

#24 Tack :)

Berglund
0

Gillar inte riktigt gräsfärgen. För grå.

Thorsen
0

#26 Det är frost.

[myslaa]
0

väldigt fin hästdu har :P

Thorsen
0

#28 Det är inte min häst ;) Men däremot så känner jag hästenlite smått :)

camillaabrahamsson
0

Bilden har fantastiska färger och hästen utstrålar verkligen styrka och kraft (svag för kallblod xD) :) Bläsen tillför verkligen något och bilden har något drömaktigt över sig :) Grattis till en jättebra bild :D

Lagerquist
0

#14 Håller med fullkomligt!
Alla hästbilder behöver inte ha toppskärpa och vara helt brusfria, brus kan ge en bild en helt egen personlighet om det är med måtta och faktiskt passar in som i det här fallet. Bläsen ska absolut vara med, urläcker bild och mkt fina färger!