Fotoutmaning #15
FOTOUTMANING #15 - FART
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
Alla bilder är välkomna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara de har hästanknytning.
Tidigare teman:
Fotoutmaning #1: Lycka
Fotoutmaning #2: Ovanlig
Fotoutmaning #3: Kärlek
Fotoutmaning #4: Otur
Fotoutmaning #5: Sommarkänsla
Fotoutmaning #6: Ensamhet
Fotoutmaning #7: Mod
Fotoutmaning #8: Gemenskap
Fotoutmaning #9: Glädje
Fotoutmaning #10: Färgstarkt
Fotoutmaning #11: Tävling
Fotoutmaning #12: Lek
Fotoutmaning #13: Vild
Fotoutmaning #14: Ilska
Regler:
- ***Posta *ett (1)* foto som ni tycker representerar temat.***
- Lägg gärna till information om var, när och hur.
- Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
Temat för denna utmaning är fart, alla olika tolkningar är välkomna så länge de har hästanknytning. Du är välkommen att posta bidrag fram till kl. 23:59 den 16 oktober.
Lycka till!

Min häst Fjodor 2003-09-07
Han blev lämnad ensam i hagen då hans kompis skulle motioneras, vilket resulterade i att han sprang fram och tillbaka och gnäggade i ca 20 min innan han lugnade sig igen och återgick till att äta xD Så typiskt honom
Bilden är tagen med en kodak easyshare x40 nått en väldigt gammal digitalkamera med 2,8mg pixlar och världens segaste tagning så jag är verkligen nöjd med bilden för att det var så dålig kamera :P
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#15 Jag diggar verkligen din bild :)

#25 Haha, tack :D

har nästan gett upp hoppet om att få en placering i en sån här x] vad tkr ni? :P

#30 GUD SÅ VACKER HÄST!

Årets Ponny Hadar kan röra sig också.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
hm… Hur går det med resultatet?
#35 Det kommer upp under kvällen :)

Svårt… ALLA TAR SÅÅÅ FINA BILDER
Längtar efter resultatet och ett nytt tema :)

Resulatet påväg?
Resultatet ligger nu uppe.

the-photo bild #30
är tävlingen på huvudsta ridskola? i solna? för det ser exakt ut som det :D X)

resultat?? :)
#42 Resultat? Den här tävlingen är avslutad för länge sen. Den nya utmaningen som ska komma är #22 ;)