Fotokompis / fotopartner :D
Hejsan alla glada :D Jag skulle jättegärna vilja ha en liten fotokompis. Gärna i närheten av Uddevalla (inget krav x]), helst i västragötalands län. Skulle vara riktigt skojigt att ha någon o fota med.
//Sofie
*Putt* :)

lånar tråden och puttar upp den :)
Jag söker också en fotokompis! Tyvärr bor jag långt ifrån uddevalla…
Men i gävle/sandviken trakten ngn? :D
Jag lånar också en del av tråden då :P I huvudstaden söker jag en fotokompis ;)
Jag söker också fotokompis :)
Gärna i Söderhamnstrakten.
#2 Vi kanske kan fota tillsammans om de är nått i gävle/sandviken nån gång? Jag har inte så långt att åka för att komma dit :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jag söker fotokompis med :) I Karlstadtrakten för mig då då ^^

Okej, jag med bor i Mora kan åka över hela Dalarna :) Gärna i 12-13 års-åldern så jag inte blir för liten 8)
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Haha xD Snart kan vi bilda Klubben för dom som söker fotokompisar XD

#4 ja, det kan vi! :D
#8 Bara att säga till :) Speciellt om de är nått kul i närheten av oss, så kanske vi kan träffas och fota lite :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

#9 3 November är det ponnyhoppning i Gävle, dock i ridhus men man kan alltid fota hästarna när dom är utanför ;)
Bor i Sundbyberg (Stockholms län) men jag är nog alldeles för blyg för att ha fotopartner 

#11 haha, det är du inte ensam om (AA)
#12 Sara! Säg till mig om du har lust o åka o fota ngn gång; toltaren@hotmail.com
#12 Skönt att höra xD

#13 Jo, det tänkte jag inte på! Jag addar dig. ;)
#14 Hahah x')
Håller med #11 jag bor i solna ;)

någon i sundsvall ;D?
Jag skulle också behöva en fotokompis :) Men till skillnad från er andra bor jag i söder, Småland :)
Jag bor med i Småland! ;)
#18 Vi bor ju nära, du får säga till om du ska någonstans så kanske jag också kan ta mig dit :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Bor i Stockholm:) Någon där?? Söker fotokompis..
Ja.kanske nångång? Jag bor i solna,Stockholm

okej bor på värmdö:)

Bor i norra Småland/södra Östergotland. :P
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#23 Hur länge har du fotat?
Hur gammal är du?

Jag är 12 år och har fotat i 2 år
jag söker en fotokompis som bor innom Stockholm

#27 Vart bor du?
huddinge

Okej:) Hur du msn?
aa .. du kan adda becca_cool_92
ursh ja måste verkligen skaffa ny xD
Jag bor i solna och är 13
Vilken kul ide och vad många andra det var som ville samma sak;) Skulle vara kul att ha någon att gå ut och fota med, jag bor i Järfälla i Stockholm. Min geografi suger men jag såg att det var några fler som bodde inom Sthlm iaf.
#17 Jag bor en bit ifrån Sundsvall, men bara ca 9 mil :)
vill gärna ha en fotokompis som bor i närheten av Övik eller Kramfors ;)
Jag skulle somsagt gärna fota med nån ibland…
Jag bor i Stockholm
#35 vart i sthlm bor du då? Jag menar, i närheten av mig?(;
Jag bor i Haninge, Stockholm. Och skulle gärna vilja ha någon att fota med. Vill även fota annat än hästar!

*Putt* Inga fler som bor i typ Bohuslän? :D
Jag bor i Solna 15 min från centrum
#38 Bor du verkligen i Haninge? :O Vad häftigt:P Jag går på Berga så jag bor i Västerhaninge på vardagarna.

#34 är i Ö-vik på somrarna och även ibland på vintrarna!

Jag bor i Vaxholm kan ta mig till innerstaden, söder om stan, norrtälje ja u name sthlms län typ 8)
På somrarna och en del andra lov även i Småland Nässjö/Bodafors/Jönköping 8D
Så säg till mig om ni ska ngn stans och vill ha sällskap =D

Bor i stockholm

#3.
Jag är intresserad.
Borr visserligen norr om stan.
Tycker om att fota hästar och på tävlinger, även om jag inte har hunnit så mycket.
Fotar också lite allt möligt.
Hör av dig om du är intresserad!
kissmekate.blogg.se
Ingen från Kalmartrakten? :)
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Jag skulle med behöva en fotokompis i Halmstad typ men ett stort problem.. blyg xD Haha Stog brevid Cavello i bokhandlen xD vågade itne säga nått… typiskt mig xP

Fotokompis nära Göteborgs området sökes :) <3

#49 Var i Gbg bor du?
#47 Jag bor vid Hultsfred.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#48 Haha, men nästa gång vågar du :) Får ta följe med Sarah och Mia till Österby någon gång så får vi träffas och fota :)
#42 Ja jag bor i Hanigne, Vendlesö, för att vara mer exakt.. :P
Bor du på Berga då?

Jag söker en fotopartner att ex åka tillsammans och fota på tävlingar osv.
Jag är 24.
I Sthlms området.
kissmekate.blogg.se

#50, jag bor i Masthugget :) Typ bredvid Majorna om du vet vart det ligger? :)

#55 Jaha okej, vet du vart Mölnlycke ligger?

Så att ingen tolkar mig fel pg mitt användarnamn, jag är en tjej 
kissmekate.blogg.se
#50 Jag bor i Uddevalla xD Ganska långt bort, men jag brukar tävla på Säve banan ibland!

#58 Säg till när du tävlar där, min kompis kanske tävlar samtidigt så får jag åka och kolla/fota/träffas xD

#47 jag bor i Nybro ;)
#52 Ja det får vi nog xD men jag tävlar ftast på Österbys tävlingar ;)
#59 Tävlar på islandshästs banan xD Du kan ju kanske säga till mig om du ska dit på galopptävling (om det var de du menade?) För jag åker gärna dit o fotar :)

the-photo, jag bor ocksa i solna :),
Jag bor i Virsbo, Typ Västerås, mellansverige, västmanland. XD
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Är vel synd att man är för grymt blyg.. :P Vågar verkligen inte prata med nån som ja inte redan känner ;)
#65 Hahah, jag är helt galen och typ tror mig lära känna alla på en gång xD Men ibland kan jag bli myskoblyg, fattar inte.
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#53 Vendlesö.. Har jag aldrig hört talas om;P Kanske för att jag inte springer omkring så mycket där borta.
Ja, jag bor på Berga - iaf på vardagarna. Men iblad känns det som att det skulle vara skönt att vara där på helgerna också(;

Ingen i södraste sverige som kan tänka sig ha mig
som fotokompis? Bor längst ner i Sverige, Trelleborg
men kan ta mig upp till Malmö, Staffanstorp och där
i närheten om så önskas :]]

Ingen mer i närheten av Gävle? 
Jag bor precis i Östervåla ^^ Men kan ta mig till Uppsala med buss :) Någon som vill vara fotopolare med mig? ;)

#62 Menade både galopp och islandshäst tävlingar! Min kompis har isis och tävlar ;) Men åker gärna dit och fotar både isisar och fullblod =)
#72 Jag också :D Vad heter hon då? Vet du vilken klubb hon är med i? xD

Jag bor i Gävle:)
Men jag är också för blyg… :/ Dessutom har jag typ bara fotat ett halvår och är inte så duktig :/
(och en sak till…lite OT men i alla fall… Valkyria du var ledare för den grupp jag körde ponnytrav i
)

#74 Hon heter Patricia och är med i Vengur (?) Men hon skulle tävlat på Sävebanan en gång, men det gick inte. Men hon ska nog tävla lite nu till våren!

#73 Jag bor ju i skåne, men ganska långt ifrån Östra göinge :/
#76 Ok, känner inte till henne (: Men jag tror Veangur´s hemma bana är på Anderssons Gård? :D Du kan ju fråga, för jag är där o tävlar ibland mee.. (: Den ligger typ i Halland nånstans :)

#78 Jo, känner igen "Anderssons Gård", det har hon snackat om ;) Men vet du vem typ Cassandra som rider en häst vid namn Flaga är?
#78 Ja, henne känner jag :) Vi har vart på samma ridläger + har träffats på lite olika tävlingar

#80 Jaha, vad kul! Känner henne typ åxå, har ridit hennes shettis (som då min kompis ägde) och även hennes andra Isis Thvaela :) Har du msn? Bättre att snacka där ^^
#81 Bra idé xD Känns som vi förstör tråden lite för dom andra adda toltaren@hotmail.com
Någon i nordvästra skåne?
(Runt helsingborg typ? Har inte körkort än så inte fööör långt bort x)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Söker också en fotokompis/kompisar i Göteborg helst :)
#84 Jag bor ifs i Uddevalla, men brukar tävla på Sävebanan :)

#84 Vi kan ju fota tsm någongång åxå =)

#86 A juste det ja :) Vi sa ju det. Vet du några tävlingar som är på g? :)
#85 Om du kan någon gång så skulle det bara vara trevligt. :)

Om det finns någon i blekinge, rätt så nära Ronneby, får ni gärna PM:a mig. :)

#91 - hehe. nej. kollade faktiskt upp det på eniro, ca. 90km mellan. xD
#89 & #86 12 - 13/4 ska jag vara med på en tävling på Säve, dock ska jag vara med då o min tränare kommer också så kommer bara kunna fota vissa delar av dagarna :)

#93 Vi kanske kan fota dig då :)
#94 Hehe, ja :D

Rider du islandshäst?
#96 Japp ^^ Men åker gärna o fotar galopp oxå :)

#93 Okej, det datumet skriver jag upp i min fotokalender ;)
#98 Gör det =)
#47 Jag är :)

#47 & #100, Nybroboare här ^^

Hahah, jag åker nog också till Säve det datumet och ska fota, kan ju passa på att fota på dig då också =D Mamma har ju iallafall ingenting emot att åka ner och kolla på Isisar! :)
Sofie: Känner du någon som heter Jessika? Vet inte riktigt vad hon heter i efternamn, men hon tävlar iallafall väldigt mycket, och det gör även hennes föräldrar. Bettan & Anders :) Det gör du nog, för att jag tror att Anders häst står ute på Dirhuvud, för att dom inte har någon plats kvar hos dom ;) Hans häst har iaf stått där ute ^^
#102 Ah, va kul :D Ja, jag känner Jessika, vi rider i samma "tränings grupp" :) Hon ska nog också vara med o tävla då på Säve (=

#103 - japp.. :P

hrm.. finns det nåt fotofolk i närheten av Alingsås som inte stör sig på att jag bara fotat i ett år och är helt oseriös för det mesta? XP

#88 En halvtimme ifrån Malmö bor jag ^-^ Sen kanske
man kan träffas på Falsterbo Horse Show om du ska
dit i år? ^^

Jag söker fortfarande en fotokompis.
Är en tjej nyss fyllda 25 år. Bor i Sthlm.
Söker någon att fota tillsammans med på tävlingar, specielt när utomhusessongen startar. Alla grenear tycker jag om men främst Islandstävlingar, hopp och fälltävlan men jag fotar allt.
Kommer att åka på så många tävlingar som möjligt i Sthlms området där SL tar en.
Maila om ni är intresserade.
Ålder spelar ingen roll så länge ni är seriösa.
kissmekate.blogg.se