Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 432 ggr
Cornet
0

Fotograf sökes i Norrbotten

Vi har ett stall utanför Haparandra, Norrbotten. Någon fotograf med systemkamera som bor i närheten? Jag söker någon som kan fota våra hästar mot en viss summa. Jag har ingen erfarenhet i fotografering, knappt intresse och äger ingen kamera heller. Ifall någon skulle komma och fota någon gång får ni gärna höra av er :)

LindaKarlstrom
0

finns det inte ett IKEA i haparanda? Vi ska dit till våren i alla fall, och om du vill vänta så länge fotograferar jag gärna :)

/ Linda - www.lkfoto.se

Cornet
0

Ikea ligger där! Kostade dina foto på CD 45-50 kr styck?

LindaKarlstrom
0

japp det är det jag tar för mina foton.

jojjehanna
0

#0 Linda tar fina foton så du blir säkert nöjd om hon kommer!

Måste bara skicka en hälsning till dig eftersom jag är född och uppvuxen i Haparanda. Flyttade efter gymnasiet och hela min familj har flyttat efter mig. Vad har du för hästar?

AnnaJohansson
0

#4 Och så flyttar du till Mölnlycke av alla ställen ;)

Cornet
0

Jag har Theodora. Känner du igen en häst som heter Camillo?

Jag hade tänkt mig typ så många foton som möjligt. Det blir väll riktigt dyrt. Ska prata med mamma. Hon ville gärna göra en hemsida osv. om våra hästar. Vi funderar på att köpa en hingst  efter sommaren. Men jag hör av mig om jag är fortfarande intresserad Linda! Och du får höra av dig om du är prutbar!

LindaKarlstrom
0

#6. Ska du ha flera foton kan jag ge mängdrabatt :)

jojjehanna
0

#5 jag bodde i Göteborg från -95 så först -07 flyttade vi hit till Mölnlycke.

jojjehanna
0

#6 gissar att du svarade mig. Nej, det är så länge sen jag hade med hästar att göra i Haparanda, flyttade från stan -91 så jag känner nog inte igen de hästarna du har. Vad är det för ras?