Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 446 ggr
Saiop
0

Fotografera?

Hej. Jag har ju inte kommit in i fotograferingen direkt mycket, springer mest runt hemma och på islandsstallet 1 km härifrån och fotograferar med min kompakt kamera [Samsung NV10]

Jag undrar vad ni tar betalt för om man vill att ni ska komma ut till T.ex. mig och fotografera mina hästar, kanske ett porträtt och när dom busar lite i hagen. Skulle ju vara kul att ha något ordentliget kort på dom :)

The-Photo
0

Var bor du? Det är väldigt olika vad man tar för priser

Fiaa2
0

Pris beror ju på den som fotar. Vissa fotar gratis andra inte ;)

Cavello
0

Det beror helt på fotografen. Var bor du?

Saiop
0

Ja men jag undrar vad just DU som fotograf tar för priser.
Jag bor 50 min norr om stockholm.

The-Photo
0

Jag tar ca.20 kr per internetbild utskrift kostar mer,sen beror det på hur många bilder du vill ha,då kan det bli mängdrabatt

Bor i Stockholm,Solna

Cavello
0

Jag tar 40kr per digital bild (mängdrabatt finns) och sedan lite andra priser för pappersbilder och annat se alla priserna här - www.mphotograph.se.

Fiaa2
0

Tar ca samma som #5 :)

Bor i Sthlm, på Värmdö ;)

Emelie-G
0

Min prislista:

• Digital bild på skiva, 3008x2000 pixlar - 40:-/bild
  • Utskrift 11x15 cm - 50:-/bild
  • Utskrift 15x20 cm (ca A5) - 70:-/bild
  • Utskrift 20x30 cm (ca A4) - 100:-/bild
  • Utskrift 30x45 cm (ca A3) - 190:-/bild

Mängdrabatt förekommer, och utskrifterna sker via ett fotolabb för bästa kvalitet, därav priserna.

Majsbecka
0

Lånar lite av tråden, hoppas det inte gör så mycket :) För en nybörjare som ska sälja bilder (d.v.s jag) hur mycket är lagom att ta då? Tänkte typ 10:-/bild på Cd och 29:-  frakt (om frakt behövs)? Är de rimligt?

Anna
0

Mina priser

• Digital bild på CD-skiva (3008x2000px), 60kr/bild

• 11x15cm utskrift, 69kr/st

• 15x20cm utskrift, 99kr/st

• 20x30cm utskrift, 149kr/st

• 30x45cm utskrift, 229kr/st

Jag ger alltid mängrabatt vid köp av ett visst antal bilder.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

AnnaFreds
0

Kan fota gratis men för utskrivna bilder så kostar det lite.

Saiop
0

Okey. Tack så mycket för era svar, om man vill att någon av er ska komma förbi i sommar, vad föredrar ni mejl eller att man ringer?

Fiaa2
0

Det är också lite olika, själv vill jag mejla lite med den som ska köpa innan vi pratar på telefon :)

Cydonia
0

Jag bor i Uppsala, kanske är nära om du bor 50min norr om sthlm. Jag tar 30kr/webbild, pris på utskrifter varierar med storlek. Du kan ju mejla astridadelskold@hotmail.com om du vill veta mer.

Fiaa2
0

Mejla mej om du vill vet mer :) sofianordin@hotmail.com :)

Saiop
0

Okey tack så mkt för alla svar :) Tack även för mejl addresserna, men då det är skit väder ute så kanske jag hör av mig lite senare, men sparar självklart mejladdresserna