Kritik tack =)

Jag tycker det är lite för tajt beskärning på båda bilderna och jag gillar inte att hästen tittar åt andra hållet på bild 1. Men annars fina bilder ;)

#2 Dem är tyvärr inte ens beskurna utan jag råkade stå lite för nära, hade ett staket i ryggen så kunde inte komma längre ifrån… =/
Som #2 skrev, lite tajt, men vad gör man om man har ett staket ivägen ;) Härliga färger och fint uttryck hos hästen!
På bild 1 känns det som hästen är påväg ut ur bilden eftersom den tittar ut ur fotot, hade varit bätte om du tog kortet mer rakt i profil eller snett frammifrån.
Fina bilder annars, varit kritisk nu ;)
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Gillade #1 (bild nr 2) bäst! Trevligt uttryck och söt ponny, fast en vinkel lite mer snett framifrån hade varit bättre. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lite tajt bild. Synd att solen lyser precis på hästen. Under vissa tillfällen kan de vara jättefint på en bild om solen ligger på, men nja, det ser ut som om hästen har massa ljusfläckar. Annars en mycket härlig bild! Bra färger och bra uttryck hos hästen.

Jag tycker som de flesta andra att bilderna är lite väl tajta :) Men annars fint ^^