Favoritfotograf?
Undrar vem ni har som favoritfotograf, inspirationskälla, eller liknande där ute. Och gärna varför ni just tycker så :)
Själv är jag ganska fäst vid Tim Flach's bilder. Tycker att de förmedlar en sån känsla på något sätt.. :)

Tim Flach hade riktigt coola bilder. Också en blivande insperationskälla :) När jag får tillbaks min kamera…

Christiane Slawik är min favortit. Hennes bilder är helt otroliga, jag tycker att dom bilderna ger en sån frihetskänsla på något sett. Absolut min favorit, även Bob Langrish.

Jag har en förebild som heter Roger Andersson. Han har fotograferat hästar i väldigt många år och bilderna är så otroligt vackra !!

#2 Jo Slawik är jättefuktig, tkr om hennes också :)
#3 Har han någon hemsida?

HÖRM!. Menar förstås *jätteduktig :S
Hihi, jättefuktig. :-)
Har ingen speciell favorit…
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#5 haha :P
Nää, ingen direkt favorit :P Har ni några hemsidor så man kan få kolla lite bilder av era favoriter? =)
Bob Langhrish

#4 nej tyvärr /:

*putt*

puttar igen ;)
Bob Langrish är en stor favorit….
Jag håller med om att Bob Langrish är himla bra så han är nog min favorit ;)
Jag har nog ingen speciell favorit, finns så himla många duktiga fotografer. I alla fall ingen hästfotograf.
Ingen speciell…

Har inte heller någon speciell favorit.
Anna Attlid, och då e jag helt seriös.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Jovisst, hon är faktiskt grymt bra, så avis X)

Får faktist ta att hålla med Maggan. Anna Attlid är faktist en otroligt duktig fotograf och jag ser henne som en förebild. En annan favorit är även Bob Langrish…
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Jag gillar många fotografier från Bob Langrish jag med. Och även Christiane Slawik. Gillar även bilder från min vän AnnaJohansson :)

jag gillar Sofia Mitts (hennes hemsida är www.freewebs.com/fotosofia). :) tycker hon fotar jättefina bilder :D

Mattias Klum är och har alltid varit min stora förebild :)
Mattias Klum och Sheila Rock är nog mina största favoriter inom hästfotografering.
Utan tvekan Tim Flach :D
Mattias Klum tycker jag är jättebra, inte bara hans hästbilder utan de mesta han fotar :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Christiane Slawik, och så mammas och pappas kompis Pernilla Hagg har jag som förebild också.. Inte bara inom foto utan också att hon har haft ett eget stuteri.

#18 Min e anna också 8)
Hon är så onormalt duktig så man nästan jag-vet-inte-vad.. ;D

Jag har ingen favoritfotograf, jag tycker om det jag gör och försöker förbättras och utvecklas hela tiden!
#21 Naw <33
#18, #20, #29 Oj, tack! 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Har ingen direkt favvo men Tim Flach vekar bra.:) Såg nyss en liten film om honom och hans bilder var verkligen grymma! :)

Har väl ingen favvo men såg en som hade utställning för ca en månad sen utomhus, hans bilder var otroliga! Minns dock ej vad han heter… Kanske kan kolla upp det..

Tammy Bergström

Det finns ju så himla många bra hästfotografer :) Men måste om också hålla med om att Anna lätt är med i den svenska toppen !

Anna A., Tim Flach och C. Slawik tror jag är de som jag tycker är bäst..
Tammy Bergström är en stor favorit.
Inom hästsporten är det Bob Langrish och även Johanna Lagnevall då hon kan prestera kanske 500 oredigerade bra bilder från varje tävling istället för 5 redigerade som många andra gör.
#37 tackar och bockar! Nu blev jag generad…

Jag har faktiskt kommit på en till, Lovisa Lagerqvist (Lagerquist el. Lagerqvist här på hästfoto) tycker jag är superduktig verkligen. Enkla men otroligt snygga och speciella bilder. :)
Tycker Lovisas "känslofulla" bilder är grymt fina jag med.
Håller med Anna. Lovisas bilder ligger det otroligt mkt känsla bakom. Hon är grym!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Ah precis.

#28. Tackar så himla mycket Fanny!!

#43 Varsågod :)

#40, #41, #42 Tack så mkt =D

#45 Det är ju sant.

Hade faktiskt inte kollat på Lovisas bilder föränn nu, men de är ju helt otroliga! Fattar inte hur du lyckas, alla förmedlar verkligen känsla!
Tim Flach utan tvekan, men också Christiane Slawik :)
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Christiane Slawik är väldigt duktig tycker jag. älskar de bilder då hon typ ligger nere på marken och fotar en hel flock med hästar. så otroligt fint!
Anna Attlid tycker jag också är jätteduktig, speciellt för att vara så pass ung.
Sedan finns det ju självklart många andra också, som är jätteduktiga. :)
Bob Langrish är ju redit bra, men finna även mindre "kända" som jag också gillar. Tex Åsa som har hemsidan Kobolt om ni vet?

glömde en! (dum som jag är!) Monica Thors också! :D hennes son som är 15 år ska tydligen vara ganska bra också har hon sagt till mig :)

Av dom svenska måste jag nog säga Tammy Bergström :)
Vet inte om hon är medlem här, har inte sett till henne, men Zandra Ahl Olausson (hon brukar lägga upp bilder i största bildtråden på Buke) är grymt duktig, tycker jag.
#53 Har sett bilder från henne på Fotocommunity.com, och är riktigt imponerad.
Anna Attlid :) Skit duktig :D
Nu blir jag generad när så många nämner mig… :p Tycker inte själv att jag är bättre än någon annan här inne =) Men tacktack.
Zandra Ahl Olausson som Tovig nämner är jätteduktig.

Marielle Andersson Gueye, en fantastisk hästfotograf =)
Anna Attlid :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

#0, #26 Tim Flach har fotat framsidan till våran naturkunskapsbok x'D påtal om ingenting kanske…
Har ingen favorit tror jag. Inte så inne på vad andra fotografer fotar :P