Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 261 ggr
OliviaJ
0

Porträtt, kritik?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer ett porträtt på hästen Leon. Vill gärna ha konstruktiv kritik! :)

Lagerquist
0

Bra fångat! Fin bakgrund och vackert uttryck. Den känns dock lite dassig och skuggorna lite väl hårda på Leon. Men som sagt, mycket fint porträtt bortsett från det ! :)

Marija
0

Att halva hästen är i skuggan gör hela bilden! Det är riktigt snyggt. Bilden skulle nog lätt kunna bli tråkig annars. Tyvärr tycker jag att grimman stör. Annars gillar jag denna bilden starkt! Bra jobbat :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lagerquist
0

#2 Jo i skugga får den gärna vara, men på min skärm syns tex inte ögat så bra därför tror jag bilden skulle bli bättre om detaljerna syntes bättre även på den skuggiga sidan 8>  Men det kanske bara är min skärm som är mörk ^_^

Marija
0

#3 Jaha det var så du menade, jo även på min skärm är ögat rätt mörkt.

OliviaJ
0

Tack :) Någon fler?

Lizzan
0

Tycker det ser fint ut :)

Lininaa
0

Jag gillar verkligen ljuset i bilden. Hästen är jättesöt och har ett fint uttryck, och bakgrunden är helt okej. Jag skulle nog höjt kontrasterna liiite. Bra jobbat!

OliviaJ
0

#6 & #7 Tack :)

OliviaJ
0

Ingen mer? :)

OliviaJ
0

Puttar :)

elinnn
0

Jättefin bild, fin bakrund, gillar  hästens uttryck. Som förgående, höja kontrasterna lite, så ögat syns lite tydligare, det försvinner lite i skuggan =) Bilden är nästan som 2 bilder ihoppsatta, bra jobbat! :)

ElinH
0

Jättefin! Gillar färgerna och uttrycket hos hästen, ett stort minus åt grimman, den var väldigt ful xD Men tror inte att den är så svår att klona bort i alla fall.

Bra jobbat!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Marija
0

#11 Jag tror att ögat blir ännu mörkare om man höjer kontrasterna.

neonrosa
0

Jag älskar uttrycket! Och som Marija sa, det gör hela bilden att det är skugga på halsen. Känns lite dassig dock.

OliviaJ
0

Tack så mycket allihopa :)

Majas
0

Jättefin bild, och även en mycket söt häst! Mycket bra jobbat! ;D Go for it, tjejen! ;P Gillar bakgrunden och även bildens ljus!

OliviaJ
0

Puttar! :)

_Josefin
0

Bra att halva hästen är i skuggan , annars blir den lätt tråkig. Bilden känns lite dassig och grimman stör väldigt mycket. Bakrunden är helt okej, synd bara att en röd byggnad kom med. Bra uttryck hos hästen och bra färger!