Windy i våras
Hittade ett foto på Windy från maj förra året. Hon står i paddocken och blickar ut över de dimmiga ängarna runt omkring.
Vad tycker ni om bilden? (klickan ovan för större verison)
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jättefin bild! Härlig och 'ren'. Fina färger men lite mer av halsen kunde gärna ha varit med :)

Jag gillar inte riktigt vinkeln, men fin bild i övrigt!
Jag är nerkärad i detta foto. Vackert och harmoniskt foto. Härliga, mjuka färger. Riktigt vackert, bra jobbat!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
En jättefin bild! Jag gillar verkligen de lite svaga färgerna och Windys uttryck. Om jag verkligen ska leta fel, så stör jag mig lite på det vita som sticker upp ovanför den ena staketstolpen. Jag antar att det hör till staketet, men jag tror att det skulle se bättre ut om man klonade bort det. Jag gillar inte riktigt hur det försvinner bakom Windy, och man inte ser hur det slutar.
Annars en riktigt mysig bild, bra jobbat!
har redan sagt vad jag tycker om den, men jag kan säga det igen. Bästa fotot jag sett på Windy, älskar uttrycket och vinkeln! :) Varför kan jag inte riktigt säga, men jag tycker om det.

Jag tycker det är ett jättebra porträtt med härliga färger. Dock vet jag inte om jag skulle vilja ha bilden spegelvänd så att säga.
Och du får för guds skull inte klona bort det vita på staketet. Det är ju som att färga om de vita knutarna på en röd stuga.
Hälsningar
Alexander
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Tack så mycket för kritik.
Måste tacka Thorsson på forumet också som hjälpte mig lite med idén ;) Hon var nämligen med och fotade när jag red och tog ett liknande porträtt fast mer utzoomat och tyvärr blev det lite oskarpt pga att Windy rörde sig lite, men jag tyckte att det var så vackert att jag tog ett liknande sedan när jag höll i kameran ;) Bakgrunden var fantastisk, disig men med massa gröna och blåa nyanser i gräset och skogarna, och solen bröt nästan igenom.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jätte fin bild!

Gillar verkligen bilden :) Hästen ser mycket uppmärksam ut och har ett snyggt uttryck, kanske skulle vilja se lite mer hals men annars är allt mycket bra !
Bilder utstrålar lugn med även spänning :) Som sagt, en mycket lyckad bild av en duktig fotograf ! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Mycket vacker!
Den här bilden är underbar! Älskar den lite disiga bakgrunden och att hennes öron känns lite ljusare.
http://www.regret-nothing.com
Vilket vackert foto. Vet inte riktig vad jag ska säga…

Undeeerbar bild :)

Jättefina färger i bilden! :)

Bra bild, men de vita på staketet stör väldigt mycket. Lite mer av halsen skulle kunna synas mer, då hade det blivit bättre, nu ser man inte hur de "slutar". Synd att typ en stolpe eller var de är kom med på bilden. Men jättebra färger och bra utryck på hästen, ögonen ser dock lite ledsna ut.