Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 400 ggr
Fiaa2
0

Casper - Kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha lite kritik på dessa bilder.
Dom föreställer Casper, en ridskoleponny
och en arab i Västerhaninge.

Bild 1: Casper mot blå himmel, 

Mvh Sofia

Fiaa2
0

Bild 2: En fux Arab i Västerhaninge

Fiaa2
0

Vet att bild 1 blev väldigt "pixlig" men den är inte det i vanliga fall..

Orginalet för bild 1.

Ellsa
0

#0 Är för mörk för min smak. Läcker komposition men träden längst ner i hörnen stör lite. Prova att ljusa upp i photoshop tycker jag! :)

#1 Är lite rörig och trådarna stör. Fint ljus tycker jag.

The-Photo
0

När var du i Västerhaninge ? O.o

Fiaa2
0

Min polares polare är medryttare på en welsh hingst där och då var jag med :) Om du vill veta exakt var det söndagen den 20 januari ;)

The-Photo
0

Ok ,bara du inte åker på nåt fotojobb utan mej ;)

Fiaa2
0

Nej då Lovar :)

Marija
0

#0 Rolig vinkel. Tycker dock att den är aningens för mörk, även synd att du kapade höet/gräset(?). Annars helt okej, söt pålle också.

#1 Fint, härligt uttryck, dock skulle inte lite mera luft i överkant vara helt fel. Vet inte riktigt om jag gillar ljuset eller inte, så ska inte säga något om det.

#2 La märke till kvaliteten på bild #0 men lät bli att påpeka det. Denna är dock betydligt bättre.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

OliviaJ
0

Tycker bild 1 är lite för mörk. Trädtopparna nere i högra hörnet stör lite, även grässtråna. Men en annorlunda och rolig vinkel precis som Marija säger! :)

Lite tråkig bakgrund på tvåan, skulle även vilja ha lite mer luft ovanför hästen. Tycker även eltråden stör lite men hästen var väldigt söt och hade ett fint uttryck!

_Josefin
0

Bild 1: Inte så bra, trådarna stör och den är mörk. Träd kom med i ena hörnet. Nja, försök igen!

Bild 2: Inte så bra kvalité, det känns fel på något sätt "/. Eldråden stör och hästen går inte i så bra miljö. Annars bra!