Casper - Kritik

#0 Är för mörk för min smak. Läcker komposition men träden längst ner i hörnen stör lite. Prova att ljusa upp i photoshop tycker jag! :)
#1 Är lite rörig och trådarna stör. Fint ljus tycker jag.
När var du i Västerhaninge ? O.o

Min polares polare är medryttare på en welsh hingst där och då var jag med :) Om du vill veta exakt var det söndagen den 20 januari ;)
Ok ,bara du inte åker på nåt fotojobb utan mej ;)

Nej då Lovar :)
#0 Rolig vinkel. Tycker dock att den är aningens för mörk, även synd att du kapade höet/gräset(?). Annars helt okej, söt pålle också.
#1 Fint, härligt uttryck, dock skulle inte lite mera luft i överkant vara helt fel. Vet inte riktigt om jag gillar ljuset eller inte, så ska inte säga något om det.
#2 La märke till kvaliteten på bild #0 men lät bli att påpeka det. Denna är dock betydligt bättre.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Tycker bild 1 är lite för mörk. Trädtopparna nere i högra hörnet stör lite, även grässtråna. Men en annorlunda och rolig vinkel precis som Marija säger! :)
Lite tråkig bakgrund på tvåan, skulle även vilja ha lite mer luft ovanför hästen. Tycker även eltråden stör lite men hästen var väldigt söt och hade ett fint uttryck!

Bild 1: Inte så bra, trådarna stör och den är mörk. Träd kom med i ena hörnet. Nja, försök igen!
Bild 2: Inte så bra kvalité, det känns fel på något sätt "/. Eldråden stör och hästen går inte i så bra miljö. Annars bra!