Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 325 ggr
Colt
0

Russ porträtt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha kritik på den här bilden! =)

Lininaa
0

Jag gillar bilden. En supersöt ponny med fint uttryck. Jag tycker om vinkeln, men skulle vilja ha lite mer luft åt det hållet hästen tittar. Jag tycker dock att den känns lite väl ljus, nästan så att man vill kisa när ma tittar på den. Kanske ska testa att höja kontrasterna och sänka intensiteten lite? Testa i alla fall att laborera lite i något bildredigeringsprogram tills du får en lagomt ljus bild utan att den blir för mörk.

Marija
0

Håller med Lina! Bra jobbat. :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lagerquist
0

Håller också med Lina ;)

OliviaJ
0

Håller med Lina jag också 8)

Shallow
0

Jag får göra som dom andra håller också med Lininaa :)

Russ är bara för söta!

Colt
0

Tack för kritiken :) Jaa, han stod mitt i solen så det blev lite väl ljust! Ska prova ändra lite i kontrasterna! :)

Jossa
0

Är det Colt? Sötis iallafall :)

Pinata
0

Jätte fin bild! och otroligt charmig ponny.

Emmaaa
0

Jättefin bild! Glad Tycker som någon anna sa att det är lite väl ljust! Annars superbra! Lycka till i fortsättningen! Skrattande

Colt
0

#7 Ja det är Colt :)

Colt
0

Ändrade lite, blev den bättre eller sämre? :)

Emmaaa
0

den där bilden tycker jag mycket mer om! Det är ett helt annat ljus i bilden som jag älskar! Bra jobbat! =)

ElinH
0

#11 Färgerna blev lite dovare, snyggt jobbat, men de blev nästan lite för dova, något mellan orginal och den redigerade tycker jag skulle vara snyggast ;)

Vilken jättesöt häst :) Bilden var väldigt fin, men jag skulle vilja ha lite mer luft åt höger dit hästen tittar, annars kan det lätt kännas "trångt".
Bra jobbat!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Kattapult
0

Riktigt fin bild & supersöt häst!

Lagerquist
0

Mycket bättre! Bra jobbat :)

Colt
0

Tack för den fina kritiken! :) Ja lägger upp orginalet, ni får gärna redigera den ni med och visa hur ni tycker.

Lagerquist
0

Jag testade en version 8> Hade iofs velat ha mer luft åt det håll hästen tittade, men det orkade jag inte fixa ^__^

Colt
0

#17 Oj vad bra du fick till färgerna! :) Kanonfint! Den ser mycket klarare ut.

Jossa
0

#11 Man såg honom inte så bra när man själv satt i en annan sulky bredvid, men han har grymt vackert huvud!

ElinH
0

#16 Orginalet var bättre tycker jag =) (än den beskurna)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Colt
0

#19 Nää de är sant! :) När såg du honom? =)

Muwrat
0

vacker bild! :D <3 det såg verkligen inte ut som ett russ! (ursäkt aom du tar det negativt) har det russet "russ genen" ? (dvs. kör ned huvudet i galoppen och när den hoppar (om den hoppas?!)

Nitro
0

#22 Hrm, Colt är en stjärnponnytravare Oskyldig

Muwrat
0

aha x) bara undrade för han var så olika de russ jag har sett/känner xD   Hemlis

Colt
0

#22 Hahaha  Precis som Rebecka skriver så är Colt en ponnytravare så han hoppar inte ^^,

_Josefin
0

fin bild, men väldigt ljus. Täcket stör lite! Bra uttryck hos hästen, skulle dock önska lite mer luft dit hästen tittar. Annars bra.