Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 413 ggr
Jooline
0

Kommentera Vinter bild :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej :D Har redigerat en av mina bilder som jag tog nu i början av Januari ^^ vi hade inte speciellt mkt snö, men några bilder med snö på fick jag. :) Redigerade in den flygande snön och vill gärna ha kommentarer och konstruktiv kritik ^^ Ni får tåla att det står Jaunari på de, men det är bara för att jag har den som bakrundsbild på min dator, och då ville jag ha med månaden ^^ så varsegod att kommentera ^^

Lägger kanske inte fler senare ^^

Bilden föreställer en unghäst som jag fotade hos min mammas kompis.

OBS! försämmrad kvalite här.

Lizzan
0

Ser fint ut :)

Jooline
0

Tack ^^

The-Photo
0

Jag tycker ramen fångar åt sig mer uppmärksamhet än själva bilden och eftersom ramen är så skarp ser det ut som bilden får sämre kvalité

MVH Josefin

Jooline
0

#3 Förstår hur du menar, håller nog lite med dej :P Redigerar kanske om den senare   :P

Josefinee
0

Håller med #3 lite, det är ju ett fint motiv och en söt uppmärksam ponny, men eftersom skärpan och färgerna är rätt taskiga så blir bilden rätt "platt".

Marija
0

Jag tror att bilden skulle vart bättre utan snön, jag blir mest bara förvirrad speciellt snön på bogen & bringan. Annar gillar jag den, tycker inte att ramen drar åt sej extra uppmärksamhet eftersom den är väldigt neutral, svart med vit text.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jooline
0

Tackför kommentarerna :D Själv tycker jag den passar bättre med snön , men det är ju en smaksak :P

Jooline
0

putt

_Josefin
0

Håller med Marija lite, blir förvirrad av snön , och ramen drar inte till sig så mycket uppmärksamhet. Sämre kvalité med all snö!

Ellsa
0

Jättefin bild, men man blir lite förvirrad av alla snöflingor. Lägga på lite kontraster skulle göra susen! :)