Kommentera Vinter bild :D
Hej :D Har redigerat en av mina bilder som jag tog nu i början av Januari ^^ vi hade inte speciellt mkt snö, men några bilder med snö på fick jag. :) Redigerade in den flygande snön och vill gärna ha kommentarer och konstruktiv kritik ^^ Ni får tåla att det står Jaunari på de, men det är bara för att jag har den som bakrundsbild på min dator, och då ville jag ha med månaden ^^ så varsegod att kommentera ^^
Lägger kanske inte fler senare ^^
Bilden föreställer en unghäst som jag fotade hos min mammas kompis.
OBS! försämmrad kvalite här.
Ser fint ut :)
Tack ^^
Jag tycker ramen fångar åt sig mer uppmärksamhet än själva bilden och eftersom ramen är så skarp ser det ut som bilden får sämre kvalité
MVH Josefin
#3 Förstår hur du menar, håller nog lite med dej :P Redigerar kanske om den senare :P

Håller med #3 lite, det är ju ett fint motiv och en söt uppmärksam ponny, men eftersom skärpan och färgerna är rätt taskiga så blir bilden rätt "platt".
Jag tror att bilden skulle vart bättre utan snön, jag blir mest bara förvirrad speciellt snön på bogen & bringan. Annar gillar jag den, tycker inte att ramen drar åt sej extra uppmärksamhet eftersom den är väldigt neutral, svart med vit text.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Tackför kommentarerna :D Själv tycker jag den passar bättre med snön , men det är ju en smaksak :P
putt

Håller med Marija lite, blir förvirrad av snön , och ramen drar inte till sig så mycket uppmärksamhet. Sämre kvalité med all snö!

Jättefin bild, men man blir lite förvirrad av alla snöflingor. Lägga på lite kontraster skulle göra susen! :)