Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 780 ggr
Ellsa
0

Ge bort bilder?

Jag har undrat mycket på det här. Fotar ni kompisar som rider ibland? Brukar ni ge bort bilder till dom eller säljer ni isåfall? Jag tycker jag inte fått ett sånt bildresultat så att jag inte vill ge bort dom gratis till kompisar. Hur gör ni?

Lininaa
0

Om jag fotar kompisar så brukar de få bilderna gratis.

Cavello
0

Klart kompisar får bilder gratis =D

Katter3
0

Brukar fota min kompis hästar när jag är där, och skickar över dem till henne på MSN senare, gratis. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Ellsa
0

#1, #2, #3 Okej, bra för jag blev lite rädd om ni andra inte gjorde det skulle väl kompisarna tycka att man var lite ego :)

Marija
0

Jag ger alltid bort bilder till mina kompisar. :)

När jag fotade KM så fick dom som ville bilder på när dom red, även om jag inte kände dom allt för bra.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Ellsa
0

#5 Okej! (:

Pedro
0

Jag brukar ge bort bilder till mina kompisar som är på dom, men om dom t. ex. vill ha en bild på sin bästa kompis ger jag inte den bilden utan den som är på bildens tillstånd.

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Mari
0

Men hur gör ni när det blir kompisars kompisar då?
Brukar ge bilder jag tagit till en kompis och hennes kompis är intresserad av att jag ska fota hennes häst.. MEN hur ska jag göra? Ska jag ta betalt? Rabatt? eller gratis? Min kompis har ju sagt att jag fotar gratis :S

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Pedro
0

#8 Eftersom din kompis har berättat att det är gratis kanske du ska berätta att du bara ger ut bilder gratis till dina bästa vänner men att hon kanske kan få lite rabatt? Jag har ingen aning egentligen men jag hade gjort så

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

sannastorm
0

#0 till kompisar ger ja bort bilder… Men nu ere så att folk som ja "vet" vilka de är vill ha bilder av mej, men ja vill lixx inte GE dom dem, för de e bilder som ska användas till annat, till min ridskolas hemsida, hur ska man säga att dom får betala för sej? De har ja lite svårt me :P

The-Photo
0

Helt klart gratis!

Jooline
0

Alltid Gratis Till Kompisarna Och Familjen :)

Ellsa
0

Tack för era svar.

SofiaGenne
0

De absolut närmsta, och som jag kan byta bilder med :)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Denna kommentar har tagits bort.
Emelie-G
0

Jag ger bilder till vänner, men de är då i ett ganska litet format (ca 752x500 px).

joooossan
0

Jag fottar mycket ponnytrav då jag tävlar i det, men grejjen är den att jag känner då väldigt många. Så jag känner att jag knappast kan ta betalt för dom .. Därför ger jag ut alla bilder inom ponnytravet gratis :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

divansson
0

ger bort bilder.. fasst bara till ägare/tränare/körsvener/ryttare såklart..

Colt
0

Fotar jag åt kompisar så får dem bilderna.
men vill dem ha dem på papperskopior så får dem självklart betala.

Lizzan
0

Jag ger bort bilder till kompisar.

Anna
0

Jag ger bort bilder till kompisar men bara i litet format, nästan aldrig original.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Ellsa
0

Okej! :) Jag brukar minska ner mina till 700 eller 600 pixlar bred och med min logga.

Katter3
0

Jag brukar också förminska bilderna när jag ger bort till kompisar.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Ellsa
0

#23 Okejs :)

neonrosa
0

Ger också bort bilder till kompisar gratis, men i litet format :)

Jojaton
0

Till kompisar/familj: Gratis, men då skickas ju bilderna via msn/mejl. Vill de ha på CD-skiva/pappersutskrift får de betala så att jag inte går med minus.

Johanna - Instagram

Ellsa
0

#25, #26 Okej brabra :)

Hajda
0

Kompisarna får sjävklart gratis :D

Ellsa
0

#28 Okej (: