Detta börjar kännas konstigt.
Asså, detta börjar kännas konstigt!
Man ser i olika trådar, bilder som inte är tagna av dem medlemmarna, asså. Man ser det på något sett. Som tex, väldigt små bilder eller sådana man sett förut.
Kanske vore det inte så smart att vi har reklamerat sidan till massor med folk? För antagligen så tänker "bildtjuvarna": Ja, en hästfotosida, dem bilderna kan jag ha på s.s eller liknande.. Det känns som det kommer mer och mer sånna folk hit =/
Aja, får höra vad ni tycker ?

Jag har faktiskt inte tänkt så mkt på det!
men det du säger kan ju faktiskt vara sant.
men det är ju fortfarande ett forum för alla. Får väll säga till vad sidan går ut på ^^

har inte märkt något sånt än.. Har dock suttit mindre vid datorn den senaste veckan.. :/
Konstigt, inget jag lagt märke till iaf.
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

#1 Ja.. har tänkt jääättemycket. Oh. jag vet inte.
#2 Det har jag ..
Det har jag faktiskt inte heller lagt märke till. Lust att visa något exempel?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag har tänkt på att de stallet.se barn som stjäl bilder är ju denna sida som en guldgruva för dem, massa fina hästbilder fotade av duktiga fotografer. Vissa bilder har heller ingen logga på sig och det gör ju inte saken bättre. Men det är ju vad jag tycker :)
Fast för bildtjuvarna är ju Hästfoto ett paradis..
Kan man inte göra sidan stängd för icke medlemmar? Det borde ju hjälpa lite.
/ ElinH
#7 Det är tyvärr inte möjligt just nu för isåfall måste jag sitta och skriva in alla ~700 medlemmar manuellt och sedan göra alla forumkategorier endast ge dessa tillgång till våra forumkategorier… Sedan skulle jag få sitta och skriva in nya namn varje gång en ny medlem registrerade sig.

#9 vad är det för tråd ?
Har inte märkt något….

#19 "tävling på gullbacken"
Den tråden reagerade jag också lite på, Jag kan ta bort den och kontakta användaren.

#13 Okej.

det var väll bara hoppning, sedan skriver hon uppvärming för dressyr, kan ju knappst vara samma ställe, med tanke på ljuset och omgivningen ?
Åhh, vi vill inte ha bildtjuvar här :S Det som varit så skönt utan dem..
/ ElinH
Jag vill inte anklaga någon, men jag tycker att den här tråden är lite misstäksam.. Länk

#17 jo det var ju rätt mkt om den tråden för ett tag sedaan ;)

Jag har inte alls tänkt på det..

Har också tänkt lite på det faktiskt.
Det är bra att ni medlemmar håller utkik. Bara att rapportera om ni ser något så kollar vi upp det lite nogrannare. =)