Fotoutmaning #22
FOTOUTMANING #22 - Hoppning
Detta är en fortlöpande utmaning där den som "vinner" vinner äran och även ansvaret att hålla i nästa omgångs utmaning, dvs komma på ett tema, lägga ut utmaningen, utse en vinnare, andra och tredje plats och publicera det.
Alla bilder är välkomna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara de har hästanknytning.
Tidigare teman:
_Fotoutmaning #1: Lycka
Fotoutmaning #2: Ovanlig
Fotoutmaning #3: Kärlek
Fotoutmaning #4: Otur
Fotoutmaning #5: Sommarkänsla
Fotoutmaning #6: Ensamhet
Fotoutmaning #7: Mod
Fotoutmaning #8: Gemenskap
Fotoutmaning #9: Glädje
Fotoutmaning #10: Färgstarkt
Fotoutmaning #11: Tävling
Fotoutmaning #12: Lek
Fotoutmaning #13: Vild
Fotoutmaning #14: Ilska
Fotoutmaning #15: Fart
Fotoutmanin #16 Lugn
__Fotoutmaning #17:Gammalt
Fotoutmaning #18: Vinter
__Fotoutmaning #19: Konst
_Fotoutmaning #20: Julkänsla
Fotoutmaning #21: Sjuk Situation__
Regler:
- ***Posta *ett (1)* foto som du själv har tagit och tycker representerar temat.***
- Lägg gärna till information om var, när och hur.
- Personen som väljer temat utser "vinnaren" samt andra och tredje plats och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna". Den som håller i utmaningen får gärna motivera sitt 1a, 2a och 3e val!
Temat för denna utmaning är Hoppning, alla olika tolkningar är välkomna så länge de har hästanknytning. Du är välkommen att posta bidrag fram till kl. 23:59 den 3 Februari.
Den här symboliserar väl hoppning om något!
Whitaker och Utah van Erpekom under Stockholm Horseshow 07.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#4 väldigt svårt att tro, ser ut som en unghäst.
#4 Vilken härlig bild :)

detta tkr jag symboliserar hoppning! :D även om hästen inte på bilden hoppar ett hinder MEN Han (Chester) har precis gjort det och rivit ned hela hindret men tkr det är skitkul och bockar ändå! det är riktig hoppning när man ser att hästen har kul! (på bilden 6åriga Chester och malin :D)
de vägrade ut sig men har skitroligt på vägen!

#8 glömde! det stod ju att man typ skulle skriva var den fotades! Den fotades på hemmaklubben ÖRKS www.orks.nu på förklassen LD på ponnyallsvenskan 2007 :)

#7 Lite OT men var är den bilden tagen någonstans? Är det i gruspaddocken? Tänkte det först men sen fick jag inte ihop det med huset i bakgrunden som snarare är vid lekplatsen? :)

#12 bilden är tagen på sandbanan huset i bakgrunden är det som är mitt emot kortsidan på stallet. Hagen på andra sidan staketet är "Rakt ut"

Det är klubbtävling på FBR, maskeradhoppning!
Dom föreställer clowner och det är precis rätt för clowner är roliga och man ska ha roligt när man hoppar/tävlar!! 
Älskar denna bild eftersom Pärlan (hästen) hoppar såå högt över hindret och har verkligen kul med alla fula benlindor och en rolig ryttare på ryggen XD

#21 typ rå högt över ;)

#22 aah den där ponnyn är såå sööt <33

#27 tagen från AnebyortensRidKlubb?!?!?!?! har oxå bilder på den hästen! från ponnyallsvenskan 2007 :) de gick ju på AORK-ÖRKS-GRANKÄRR är den från ponnyallsvenskan?
har du bilder på ÖRKS hstarna? på en vit c-ponny med mig på x) ?
Fina bilder! Ska bli spännande och se vem som vinner!
*Puttar* :)

#28 Japp ;) Hur såg ni ut den dagen? Färger o.s.v. Kanske kan hitta er.
Hm..ska se om jag hinner ta ett foto imorron..:P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

#36 Det är hästfoto det ska vara tror jag :)
Jo, jag vet att det är tanken. Men "Alla bilder är välkomna, både opublicerade och tidigare publicerade bilder bara de har hästanknytning." <-- stall = häst så en hund som hoppar i ett häststall har ju hästanknytning, på ett sätt:P
Som sagt tidigare; är det för vagt så kan den väl få ligga ''utom tävlan'' eller nåt? :P Det är mest en chansning från min sida, han inte få något annat foto. :3
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

väntar spännt….
Resultaten kommer imorgon p.g.a mcyket i skolan!

#42 bra att höra att du lever iaf :P
Kanske får upp dom idag ändå :) Orkar inte riktigt med skolan just nu x'D

#44 Vad bra, hoppas du klarar det (: