:D
Fick idag följande, och är tvungen att skriva av mig lite för jag blev så glad att hon frågade just mig :)
Hej Emelie,
Jag är väldigt intresserad av att anlita dig som fotograf, av de fotografhemsidor jag har varit inne och tittat på är du en av de få som verkar kunna fånga en känsla i dina bilder, och inte bara en häst som är fin i rätt ljussättning. Du har talang, speciellt med tanke på din ålder!
Jag heter Emelie Arvidsson Harming (21 år, så jag är också väldigt ung för det jag håller på med) och har precis börjat arbeta som privattränare och beridare här i Västra Götaland. Jag är utbildad hos Klaus Ferdinand Hempfling och arbetar delvis efter hans metoder.
Nu har antalet elever ökat explosionsartat och jag ska skaffa mig en hemsida.
Problemet är att jag inte har några bilder till den.
Vad jag behöver: Ett antal fina bilder på mig och min häst (det är vi på bilderna jag bifogat, men de är tagna för ett halvår sedan och mycket har hänt sedan dess!) Jag behöver bilder både på när jag leker med honom, rider och när vi bara står tillsammans osv.
De flesta av mina elever finns i Göteborgsområdet och jag behöver även bilder på när jag undervisar dem, både från marken och i ridningen.
Det jag lär dom är hur de kan få en naturlig relation till sin häst, så den blir positiv och stark både fysiskt och psykiskt.
Jag har haft många fina resultat med t.ex. agressiva hästar som blivit oerhört tillgivna efter bara ett träningspass eller rädda hästar som blivit modiga osv.
Om du vill ta dig an det här jobbet (jag såg att du är väldigt ung och inte kör själv) skulle vi kunna lägga upp det så att jag kommer och hämtar dig när jag är och tränar hästar i Göteborg, så du kan fotografera träningspassen, och sedan kör jag dig hem…
Detta blir nog ett ganska stort arbete, men du kan väl maila tillbaka med prisidè om du är intresserad, eller ringa mig på 07xxxxxxxx
MVH/Emelie (jag gillar hennes namn
)