:D
Fick idag följande, och är tvungen att skriva av mig lite för jag blev så glad att hon frågade just mig :)
Hej Emelie,
Jag är väldigt intresserad av att anlita dig som fotograf, av de fotografhemsidor jag har varit inne och tittat på är du en av de få som verkar kunna fånga en känsla i dina bilder, och inte bara en häst som är fin i rätt ljussättning. Du har talang, speciellt med tanke på din ålder!
Jag heter Emelie Arvidsson Harming (21 år, så jag är också väldigt ung för det jag håller på med) och har precis börjat arbeta som privattränare och beridare här i Västra Götaland. Jag är utbildad hos Klaus Ferdinand Hempfling och arbetar delvis efter hans metoder.
Nu har antalet elever ökat explosionsartat och jag ska skaffa mig en hemsida.
Problemet är att jag inte har några bilder till den.
Vad jag behöver: Ett antal fina bilder på mig och min häst (det är vi på bilderna jag bifogat, men de är tagna för ett halvår sedan och mycket har hänt sedan dess!) Jag behöver bilder både på när jag leker med honom, rider och när vi bara står tillsammans osv.
De flesta av mina elever finns i Göteborgsområdet och jag behöver även bilder på när jag undervisar dem, både från marken och i ridningen.
Det jag lär dom är hur de kan få en naturlig relation till sin häst, så den blir positiv och stark både fysiskt och psykiskt.
Jag har haft många fina resultat med t.ex. agressiva hästar som blivit oerhört tillgivna efter bara ett träningspass eller rädda hästar som blivit modiga osv.
Om du vill ta dig an det här jobbet (jag såg att du är väldigt ung och inte kör själv) skulle vi kunna lägga upp det så att jag kommer och hämtar dig när jag är och tränar hästar i Göteborg, så du kan fotografera träningspassen, och sedan kör jag dig hem…
Detta blir nog ett ganska stort arbete, men du kan väl maila tillbaka med prisidè om du är intresserad, eller ringa mig på 07xxxxxxxx
MVH/Emelie (jag gillar hennes namn
)

Du e dum om du inte tackar ja. Kanske låter lite hårt eller arg,men här har du ett gyllene tillfälle att fotografera intressanta bilder. Det vart ju inte sämre av att hon erbjuder sig att hämta dig.
Låter lite som det där "mannen som kan prata med hundar" eller vad det heter tå TV4+.
Låt oss gärna få veta utvecklingen,
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Givetvis täker jag tacka ja! Som du säger, det är verkligen ett gyllene tillfälle att fotografera intressanta bilder, och hämtningen är ju ett plus.
Skriver och berättar här så fort det har hänt något nytt :)
Wow!! Va kul! :D Lycka till :D Grattis

Ojj va kul :D Grattis och lycka till =)
Vad roligt! Lycka till! :D
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Jätteskoj Mli! :D
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Oh vad kul! Grattis! =D
Grattis, låter skojjigt

Vad roligt! :D Lycka till!
Oj vad kul! Grattis! :D
Gud vad kul! Grattis och lycka till emelie! :)

gu va kul, :D Lycka till så mycket ;)
Otroligt kul! =D Lycka till.

Jättekul för dig Emelie ! Grattis, detta jobbet är du värd ! :)
Vad kul! Låter lite som det erbjudandet jag fick för några veckor sedan om hästsportjobb x)
Håller med Isak! Grattis! =D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

WOW grattis fy vad häftigt :)
coolt :D
Jag har också nyss blivit kontaktad om fota till en hemsida :D
Så kul! Grattis! Verkar ju helt suveränt ^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Oj oj, inte dåligt, grattis! =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Oh va roligt! :D grattis!

Sikta mot stjärnorna :D ååh.. saknar det programmet (a)
nej, men fan vad roligt :D du MÅSTE visa bilderna du tar! hur fick hon reda på dig förresten? :)
Naw va kul, Emelie :)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Roligt med så många svar och gratulationer, tack! :)
#22 Kommer säkert lägga upp en del av blderna här sen ;) Jag gissar att hon fick reda på mig genom min hemsida.
Jisses vad roligt :D
Grattis!
Tack! :)
Det är även mycket möligt att hon köper en frieserhingst i årsskiftet, som hon i så fall vill ha bilder på 
Gud vad roligt, GRATTIS!
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Grattis! Måste ju få se bilder sen ;)

Gud vad roligt!
Ett som sagt underbart tillfälle att fotografera, DESSUTOM kommer du antagligen lära dig MASSOR bara genom att vara där och kolla.

ÅH ! vad roligt!

Congrats :D

Gud vad roligt! Hoppas att det kommer att gå bra! :D

Gud vad kul Emelie =)
wow! grattis :)
Tack! 

Gash! Vad kul (: Grattis grattis !

Gud vad kul! Grattis! :D

Grattis igen :) Har du varit där någon gång och fotat?

wiie, grattis :D! lyck till!

Gud vad roligt! Hoppas att du får fina bilder & att vädret är på topp :)
Tack allesammans :) Vi väntar just nu bara på bättre väder.