Kritik på porträtt
Jag gillar vinkeln och det korta skärpedjupet, hade varit kanon om hela öronen vart med!
Håller med Emelie :)

Hästen får mig att tänka på Caroles häst Starlight i "Stallkompisar" x) Jag håller med Emelie
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

#3 hah jaa faktiskt x) Som sagt öronen, kanon! (:

Kan ju bara säga som dom andra :P=)
Håller med emelie.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Tack så mycket för kommentarerna :)
Ponnyn heter Hook.

Du är så himla duktig Elsa! ;)
Som redan är sagt hade bilden blivit bättre med hela öronen med. Jag tycker också att den saknar lite kontraster och så känns det som om den har en lite blå/turkos nyans över sig. Prova att dra i lite färgreglage och se om du lyckas få snön vitare? Annars en ganska mysig bild.

Gillar highkey knäslan, om den varit aningen underexponerad ändå, och sen gillar jag inte blåsticket. Däremot gillar jag uttrycket oerhört! bra fångat, men försök ta med öronen nästa gång som ovanstående sa 8>

#8 Tack Elin! <3
#9 Tack!, ska prova.
#10 Tack :D

#12 Mycket bättre! :)

#13 Tack! :D
#12. är underbar! :D gillar hästens uttryck skarpt, bilden hade dock varit mkt närmare perfekt om öronen varit med, men det är ju inget att göra åt det nu. =)

#15 Åh tack! :')

Gillar vinkeln. Dock inte bakrunden, mycket där stör. Synd att öronen kapades, om inte skulle bilkden kunna bli riktigt bra.
#18 Hur fick du dit öronen? ;o

#18 Tack =)
#20 Tar det som att det var ok. ^^ Ska fråga nästa gång.
#19 Klonstämpeln kan användas till mer än att ta bort saker:P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

#21 Visst var det ok men jag tyckte nästan den blev sämre tyvärr..
#18 Mycket bättre tycker jag.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#22 tja, det är ju hur man vill. Gjorde den mest för att jag fick lust, kolla om det gick att fixa örat när det var så pass lite kvar. Jag blev nöjd iaf. :) Men det finns ju ingen anledning att använda den eller nåt om du inte gillar den xD
#23 tack. :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.