Hopptävling i Heda
Hejhej :) Idag var jag på min första hopptävling som jag fotade på, och inte red :) Följde med en kompis när hon tävlade med sina C-ponnyer. Jag undrar nu om det var någon som var där, och vill ha bilder? Har nämligen tagit ca 150 bilder under dagen. Fotade i Lätt D för B, C och D-ponny, och Lätt C för B och C-ponny. Fotade inte alla ekipage, men några. Har tyvärr inte namn på ryttare/häst, så ni får förklara vad ni hade för kläder, hur hästen ser ut, utrustning och så, så ska jag försöka luska fram lite bilder! Dom är gratis, men min logga är på. Det blev inte så jättebra bilder pga dåligt ljus i ridhuset, men många fina på framridningen!
Mvh Tove
På bild; Från framhoppning, ekipage okänt, B-ponny som tävlade LD/LC. Ursäkta rörig bakrund, men vad kan man göra!?
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Konstigt nog funkade kameran idag, men vissa bilder blev kolsvarta och andra blev suddiga och mörka. Men ute blev det bättre..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Trevlig bild!
"Vad kan man göra?!" Testa att klona :D
#2 - Joo, fast är inte så bra på det ;)

säj till om du vill ha hjälp att identifiera ekipage. Jag fotar också i Östergötalnd och känner igen många av ekipagen som brukar va med och tävla.
#4 - Det får du gärna :) Du kan adda min msn så blir det lättare, så kan jag skicka bilder :)