Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 360 ggr
dhbf
0

Vad betyder?

Satt och kollade lite information om min lilla kamera och hittade slutartiden på en sida. men jag vet inte riktigt vad de betyder.. någon som orkar förklara?

Slutartiden: 1/8-1/2000 s

Lagerquist
0

Jag tror att de menar att din kamera kan längsta slutartid 1/8s. (en åttondelssekund) och kortaste slutartiden 1/2000s (en tvåtusendelssekund). Men jag kanske är helt ute o cyklar ^^

dhbf
0

#1 okej :) Tack för att du försökte hjälpa mig ändå x'D mitt stora problem nu är bara o göra så man får kortare resp. längre slutartid x'D haha :)

Lagerquist
0

#2 Vad är det för kamera ? 8>

Ellsa
0

Lagerquist har rätt =)

dhbf
0

#3 det är en sony Cyber-shot dsc W30 långt namn :P Det är en kompaktkamera som är helt okej men man skulle ju ändå villja ha en system xD

Lagerquist
0

#5 Jag har också en Cyber-shot fast DSC-W1, på den vrider man iaf ratten till M läget och klickar sen på menyn och väljer där :)

dhbf
0

#6 okej :P min har inget M läge utan bara ett P läge som "nästan" fungerar som ett M läge.. har aldrig fattat vad de står för x'D

Lagerquist
0

#7 Kikade lite extra noga på min och upptäckte att man inte alls kunde ställa in slutartiden… Däremot ISO, osv ^^

dhbf
0

#8 okej x'D ISO och sånt kan man ställa in på min med men jag tror nog inte att man kan ställa in slutartiden tyvärr på min >_< xD