Ny pålle.

Vilka fina bilder!
#0 Fint ljus, det är mycket i bakgrunden men konstigt nog gör det sig bra i bilden. Inte riktigt rätt del i steget dock.
#1 Lite mörk, men jättehärligt med snön!
#2 Trevligt ljus och bra skärpa. Skulle vilja ha Mer luft undertill och kanske lite mer till höger. Bra jobbat!
#0 Fint fångat, härligt ljus. Dock skulle jag velat se mer luft framför och att du fotat/beskärt stående.
#1 Jättemysig. Bra steg. Lite för rörig bakgrund för min smak. Vilken massa snö!
#2 Vilken härlig mule! Men skulle velat ha lite mera luft runt om hela mulen.
Bra jobbat. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Gud vad söt!<33 Älskar nordsvenskar^^
Håller med Ellsa och Marija :)
Grymt söt häst!

Otroligt gullig häst! :D
underbart vacker häst!! <3 är helt kär

TAck för kritiken =)
Bilderna är somsagt redigerade i kameran, så det är därför dom ser lite halvtaskiga ut, :)
Ska värkligen bli spännande till sommaren med ett föl oxå :D

Snygg häst!
Gillar bild nr 2
kissmekate.blogg.se
Jättesöt häst! Bild 1 är jättefin. Härligt ljus och fint uttryck. Skulle vara snyggare med liite mer luft vid hovarna.
Vilken läcker häst :)

#0 Fint uttryck hos hästen, synd att du kapade en liten del av hoven för det stör mig. Skulle vara fint om du beskärde bilden lite också. Bakgrunden är matchande på något sätt.
#1 Fin bild, tagen i rätt del av steget, doch har du förlorat lite skärpa på bilden eller så är det min dator som spökar igen. Skulle gärna vilja ha denna beskärd också.
#2 Charmig bild, men jag skulle gärna vilja se resten av hästen också. Skulle också vilja ha mer luft under mulen.
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Jag gillar dem! Ettan och tvåan var mina favoriter, men trean föll mig inte så mycket i smaken, vet ej varför egentligen ;)

tack så mkt för allt kritik, =)

#0: Fin bild, härligt fångat och fint ljus. För rörig bakrund och skuggor på fel ställen. Annars gillar jag den.
#1: Fint fångat, även här väldigt rörig bakrund. Skuggan övet hästen stör lite också.
#2: Gullig mule, men alldeles för lite luft omkring.