Konstruktiv kritik på bild.
Jag tycker att det är en härlig bild. Man blir glad av den, alla ler/skrattar och man skulle nästan kunna säga att hästen också ler! Enda jag stör mej på är stolpen i bakgrunden. Annars en kanon bild. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
**Åh, tack! :D
**Stolpen kan jag klona bort, nån gång när jag får lust. ;)

Trevlig och glad bild, men jag tyckte det var lite tråkiga färger.. :)

Glad bild, men som Ellsa så så är det tråkiga färger. Försök att få till lite mer färg och kontraster så blir den nog ännu lite mer trevligare ;D

#5 Klart bättre!
#3 & #4; Jag håller med om att färgerna är lite tråkiga, men hade lite bråttom när jag fixade bilden. ;)
#5; Som sagt håller jag med om att färgerna är lite tråkiga.. Tack förresten, den blev mycket bättre. ;)

#7 Det var så lite så :) Tänk vad mycket man kan göra med lite "selektiv färgändring".

färgerna är väldigt tråkiga, men man blir glad av bilden iaf. Alla är glada (: Bra jobbat!

färgerna är väldigt tråkiga, men man blir glad av bilden iaf. Alla är glada (: Bra jobbat!

#5 Mycket bättre!
#9 / #10; Som sagt, jag vet att färgerna blev lite tråkiga, och jag KAN fixa det. Men hann inte med det just då. Men som sagt, jag vet att färgerna är tråkiga. Ska fixa det.. nån dag. ;)