Vilket fotolabb?
Ni som inte har fotoskrivare hemma, varifrån beställer ni era bilder och varför just därifrån? Spelar det någon roll var man bor (Alingsås för mig)? I vad skickar ni bilder som ni säljer till kunder, så att de inte tar skada? Massa frågor, hoppas på svar :) Tack!
Jag skriver ut upp till A4 med egen fotoskrivare, men större format än så beställer jag från Fujidirekt. Snabbt, smidigt och jättefint kvalitet. Och bra priser!
Jag skickar fotona till mina kunder i samma förpackning som jag får dom i från Fujidirekt, dvs pappförpackningar.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#1 Tack för svar! I vad skickar du fotona du skriver ut hemma då?

Jag använder samma som Anna, www.fujidirekt.se Jag är helnöjd!

Jag har precis beställt mina första bilder men det gjorde jag från Proprint, då hämtar jag ut det i stan.
Jag har bara beställt bilder från Crimson.se, jättebra tycker jag.

Jag beställer alla bilder från framkalla.com
Fast det är mest av lathet då jag bara har några meter till labbet och kan få dem på en timme. Sen så är jag grymt nöjda med dem. Har det varit något krångel med bilderna har jag fått superhjälp direkt, Dessutom går de igenom alla bilderna manuellt också.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Jag beställer alltid från Crimson, även fast jag har en bra fotoskrivare. Utskrifterna kostar mer om man gör dom själv än beställer.

Jag beställer från OdenLab, har varit bra hittills men nu börjar jag bli missnöjd med frammkallningarna, känns som att de redigerar mina bilder innan de framkallar dem = grymt hemska bilder. Så jag ska nog testa ngt annat när presentkorten tagit slut.
Använder också Fujidirekt.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Beställer alltid från Framkalla :) Kanonservice och toppenfina bilder!

Jag fick hem mina bilder från ProPrint igår, jättebra kvalité! Men på påsen och bak på bilderna står det Fujifilm så ProPrint var inte märket.

#10 Det är du och jag Matilda. :)
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson