Hoppning i ridhus - kritik önskas!
Jag fotade på en klubbtävling på min ridskola igår. Vårat ridhus är riktigt mörkt vill jag lova. Kritik önskas! :)

Härligt skarpa :D *beundran* Mina ridhusbilder blir alltid suddiga och fula. Oavsett vilket ISO-värde jag har, som alla snackar om.. Iofs har jag en kompakt-kamera, men i alla fall..

Jättefina bilder :)
Snyggt jobbat! Fota i ridhus är alltid svårt! Bra skärpa o färger. Det är väl vinklarna jag inte riktigt gillar, om jag nu ska klaga på något xD
Bra jobbat! Riktigt skarpa och fina med tanke på att det var i ett ridhus du fotade.
Håller med Kattapult om att vinklarna var lite underliga, men du har endå lyckats bra tycker jag!
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

stod du långt ifrån hindren o fotade? ;) jättefina bilder :D

Tack alla! :D
#6 ISO:t på 1600, bländare f2 ibland och ibland 2.2, slutartiden på 1/125 ibland och ibland 1/160. :)
#9 Nej det gjorde jag inte, fotade med mitt 50mm som inte har någon zoom!
#1 Synd att du kapade hästen litet. Hade varit mycket bättre om du fått med lite mera luft bakom. Annars en härlig bild, du har fångat en fartfylld känsla!
#2 Är den tagen lite uppifrån? Tycker faktiskt att vinkeln tillför bilden något. Snyggt!
#3 Behöver nog rätas upp lite grann. Annars bra fångat, gillar beskärningen och kompositionen.
Tyvärr är samtliga bilder rätt brusiga, men det är svårt att undvika när man fotar i ridhus!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Skarpt det var :)
Helt okej bilder tycker jag, dock gillar jag inte riktigt färgbruset som blir på de mörkare hästarna.
riktigt nice :)

Tack alla, särskilt till Marija!
#11 Ja #2 Är tagen från läktaren.

#16 Jag tycker att den lutar fortfarande. Fast nu är den ju upprätad efter hindret, och inte väggen som jag tittade på.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus