Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 18-medlemmarnas-hemsidor
Läst 595 ggr
Sofiieh
0

Min hemsida :) www.sofiefoto.dinstudio.se ^^

Hejsan, Sofie heter jag :) Jag har en hemsida som heter www.sofiefoto.dinstudio.se, och vill ha kritik och kommentarer i gästboken eller här under :)
Jag gör gärna länkbyten, bara skriv i gästboken och länka din hemsida så svarar jag i din gästbok!

Min hemsida kommer finnas t.o.m Mars 2008, sen tar jag bort den och skapar en riktig.

**Mina bilder lånas/ges EJ bort, och stölder anmäls direkt till polis. Så tänk på det innan du kopierar bilder ;)
**
Jag kan säga redan nu att jag är långt ifrån nöjd med min nuvarande hemsida. Jag tycker inte om galleriet, för det går endasr att ha ett enda album, inte flera olika kategorier som jag skulle velat.
En annan sak är att den inte går att koda och fixa som jag vill, man får välja en mall och sen utgå från den. Triist!

Marija
0

Har du inte väldigt många liknande trådar?

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Kattapult
0

#1 Jo, men nu är den ju som den ska vara. Skapad under Medlemmarnas hemsidor.

Marija
0

#2 Jo såg det senare 8D

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Sofiieh
0

#1 / #3. Jo, jag har en till, men jag såg att om man inte själv skapade en tråd under denna kategori, skulle sajtvärdarna ta bort den tidigare tråden "/ Så jag tänkte att det var lika bra att skapa en ny på en gång, så skriver jag nytt om hemsidan här under :)

Jojaton
0

Fin hemsida, tycker dock texterna är lite flummiga. Gillar inte smilysar (stavning? xD), "<3" osv på hemsidor. Se gärna över sådant.

Johanna - Instagram

Twinlight
0

Håller med #5.. Man får ett lite oseriöst intryck även ifall bilderna är fina.

ElinH
0

Håller med Jojaton!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Ellsa
0

Jag håller också med Jojaton.

Om jag var vuxen och skulle vilja köpa bilder av dig kanske jag skulle ta någon seriösare hellre än någon som skriver (^^) och (xD) på sin hemsida.

Sofiieh
0

Jag har tagit bort sådana smajlisar nu. Bättre ? (:

#8. Du har frågat mej två ggr om vi ska göra länkbyte. Fortfarande intresserad? :)

Fiaa2
0

#9 Jag tycker personligen att du ska ta bort alla smailysar. Ser mycket bättre och renare ut då !

Sofiieh
0

#9. Då gör jag så :) Tack :D