Nikon D70
Hittat en pedantskött kamera på internet.. Står beskrivet:
"Kameran är i exemplariskt skick om inte nyskick (har använts endast 800-900 exponeringar) och ingår gör 2 objektiv:
- Nikon DX Af-s objektiv på 18-55mm (1:3.5-5.6) i nysikick! (Standardobjektiv för t.ex. en ny Nikon D40x)
- Sigma teleobjektiv på 100 - 300 mm (1:4.5-6.7) med UV-filter.
Till båda objektiven tillhör också solskydd."
Annars följer ett 250 Mb minneskort med, sladdar, 2 batteri och kvitton med..
Är ett pris på 4890:- ett bra pris för denna kameran ? Dyrt, billigt, medel eller ngt ? :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Tycker att det låter bra.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag tycker också att det låter bra. Det du får med klarar du dig på ett ganska bra tag, möjligtvis att du får köpa till något minneskort.
Tkr att det låter kanon!
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

låter superbra!
Tycker också att det verkar låta bra!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#2 Exakt :) Det är ju minneskortet ^^
Men har jag för mig rätt om kameran är rätt lik D50;n ?
Någon som har den och vet några nackdelar ?

Låter ruskigt bra :)
Låter bra tycker jag ;)

Bara det att när jag tittade 3 timmar senare så var annonsen borta -.-' Det låg allt som allt uppe i 4 timmar typ :s
Gäller kanske att vara lite snabbare xD

#9 Nej vad synd :/ Men det brukar inte fara bort så snabbt..
#9 Gud va tråkigt!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Surt! Samma här, hittade ett D80 hus som var 3 månader gammalt, knappt använd, för 4900:- ;/

Jaa, verkligen.. Usch ja ! Surt när man hittar något som verkligen är intressant x/
Men pappa hade tydligen någon konakt med en som jobbar på Euronics (elektronik-kedja) så han kanske kunde fixa en D80 till ett bra pris :) Men får la se ^^
Åh vad tråkigt :/ Lät ju jättebra annars.

Tråkigt det där med annonsen.. Det gäller att vara kvick. Det jag inte gillar med kameran är den näst intil minimala displayen ;O